petek, 6. februar 2009

Pa je šlo to bitje marsovsko...

Na koncu sem samo še čakala, da gre. Pritisk in napetost sta bila že neprijetna, poslušanja vedno enakih poslovilnih pogovorov sem bila že sita. Sva bila že sita.
Zjutraj sem ga pospremila na letališče. Čakala sem, da začnem s histeričnimi izbruhi z glavno plizdontgou vsebino, ampak sem uspela ostati... Normalna. Samo poljubček in samo ena solzica za zraven, potem pa domov spat. V neštetih navalih paranoje sem zadeve iz sebe točila (tudi iztočila?) že nekaj zadnjih tednov (skupaj s strupeno zeleno sluzasto tekočino, posledico zlobnega prehlada). Glede na njegovo sicer visoko zmogljivost poslušanja in glede na njegov sicer visok prag razumevanja, ko je zaradi mene moral skoraj vsako skupno noč zaspati na mokri blazini, je bil - v dobro najinemu duševnemu stanju - že skrajni čas, da sva (spet) postala par na daljavo, par prek kamere, prek mikrofončkov in slušalk.
Menda njegova cca. petmesečna odsotnost ne bi smela biti katastrofa...
  • če bom nekaj sentimentalno-grozilnih mailov pustila med osnutki in jih ne poslala naprej,
  • če bom razvila sposobnost ravnodušnosti v pravih trenutkih,
  • če si bom v glavo vsadila eno feminističnih filozofij "moški je le za zraven in ni pogoj za življenje",
  • če se bom lahko napolnila s časom, ki bo produktiven in ne le razmišljujoč in sedeč in pasiven,
  • če bom začela z branjem Sobotne priloge,
  • če bo njemu uspelo tolerirat, da ga vsak mesec približno ob istem času pustim,
  • če bo lepo vreme.
Hvala, ker si moj najboljši prijatelj in hvala, ker si več kot le moj najboljši prijatelj. Hvala, ker si mi dovolil, da ukradem tvoj marsmikrofon! Vseeno te po malem sovražim, ker odhajaš... Ampak samo zaradi tega. Tako pravi moj superčustveni Jaz. Racionalni te podpira. Racionalni zatrjuje, da bo vse to dobro za oba - tudi zame. Racionalni se strinja, da bom tako imela veliko časa, da gradim na sebi, na svoji samostojnosti, komunikaciji in očarljivosti (afkors). Lepa bom, že drug teden si grem porezat svoje tanke nitke in jih pobarvat. Ne bom pustila, da noge postanejo pragozd in popila bom ta prošek, ki je postavljen poleg zvočnikov.
Aprila se vidiva. Fizično dotakneva.

14 komentarjev:

Poplava misli pravi ...

ah boš vidla, teh 5 mescev bo šlo mem v momentu. sj te bomo mi pod okrilje vzel, te pelal žurat in te silili v globoke debate brez pomena. po tem bojo pa tko al tko že izpiti:) sj sploh nauš hotla da nazaj pride k nm bo tko lepo:)

Izgubljena. pravi ...

Kdo me zna tko dobr nafilat z neodvisnim, emancipiranim in samostojno ženskim počutjem kokr pa Tanja? :D calyx!

Tenkju Tanja :) Računam zlo tud na vs! :)

Nihljaj pravi ...

Kako lep zapis :) Tak prav ljubezenski. Boš videla, da bo vse ok in še ponosna bosta lahko, da sta dala to izkušnjo čez, ker ni kar tako nekam iti in nekoga pustiti tam nekje. Ampak ti si velika punca in spoštuješ potrebe in želje svoje polovice in znaš živeti po svoje, zato ... nič panike ;) In danes je že skoraj en dan bližje aprilu ;)

Izgubljena. pravi ...

N. - ou je, ajm a big grl! :) Sem že kupila barvo za lase in sem že korak k samo svoji preobrazbi :)


Ampak ti imaš pa tudi sposobnosti prepričevanja zakaj bo tale odsotnost dobra :). Hvala! :)

Laura pravi ...

joooo, ne maram slovesov. =(=(

js si ne predstavljam, kaj bi počela, če bi moj šel za 5 mesecev kam... =(

Maychi pravi ...

Ojoj.. Uboga revca.. Priznam, da bi se meni zmešalo.

Upam, da ti bo čimhitreje minilo teh 5 mesecev in da boš ta čas izkoristila do zadnje pikice.. Mi bomo pa tukaj, da te bomo tolažili v dneh ko ti bo težko :)

Izgubljena. pravi ...

Laura pa Maychi - vama povem, da če vama ne bi preostalo drugega, kot pa to, da preklopita s fantom na samo virtualno dimenzujo... Bi že zdržali :) .

Laura - slovesov nikakor ne maram - vse kar je prej in vse kar je potem je lepše, ampak slovesi so pa... Čudni. :)

Maychi - hvala pa upam, da bo čim manj tolažbe-hotečih postov.. Vas bom vse skupaj še odvrnila, ker bodo vse objave na isti "furam safr" način :D

Samosvoja pravi ...

Darja jaz te občudujem ;)

Ampak.. Zdaj bove najde mal več časa za najino čajanko, kosilo v Meku itd. ane?? :P

Izgubljena. pravi ...

Urša, verjetno me boš malo manj občudovala, ko bom začela s vreščanjem o pogrešanju :D - še sita me boš! :)

Za čajanke, kosila v Meku bo pa zdej definetli več časa, ja :D (za Meka mam že dva bona :D )

storyteller pravi ...

Jap, tudi mene lahko odpelješ na tisti coctail (kjer bom lahko oblekla kaj od novosti v moji omari, hehe) Joke! :)

V glavnem, preživela bosta in iz te izkušnje 'zrasla' še močnejša. Don't worry!

K pravi ...

šmrk, še meni se je milo storilo. ampak si lepo tole spisala, prav zares.

sej bo. drž se, dečva.

Izgubljena. pravi ...

storyteller: zmenjeno za coctail! :D (ampak bi morala še jaz nekaj novosti dat v svojo omaro, da bi jih lahko oblekla :P)

kolibri: afkors, da bo... Samo črnogledosti ne sme bit:) Drugače pa hvala:)

storyteller pravi ...

(Ne)Novosti v omari so samo izgovor za to, da ne greva na ta coctail! :P

Izgubljena. pravi ...

A, ne ne, tkole me pa ne moreš obtožit! :D Če bo nuja, oblečem tud trenirko! :D