ponedeljek, 2. februar 2009

Nerada pa vrtnica.

Rada sem doma in še bolj sem rada doma, ko me nekaj dni ni doma... Tokrat pa nisem rada doma. Vsaj ne tu, v moji sobi. Tokrat sem rada doma tam, kjer nisem doma. Moja soba se mi zdi tuja, se mi zdi prazna in se mi zdi hladna.
V zadnjem tednu in še malo več sem obsedenka. Pustim se celo biti označena za posesivno babo, ki svojemu tipu tudi dihat ne pusti. Pa kaj. Maksimalno želim izžeti vsak trenutek z njim, vsak njegov pih v moj obraz, vsak njegov dvig mene, da zapoka po celi hrbtenici, vsak prepir za obstanek pred računalnikom, vsak njegov cmokljaj na moje čelo, razbolelo od glavobola, in vsak tolažeč objem, ki mi ga da, ko začnem s svojim sentimentalnim cviljenjem.
Res sem razvalina. Fizično, ker take bolečine v glavi, kot sem jo imela danes, nisem imela še nikoli, še bolj pa sem porušena psihično. Pa še kako prav imajo tisti, da sta ta dva smisla xxl povezana! Cegel po cegel (cegel je zidak!) se sestavljam spet nazaj v normalno vagi-agregatno stanje, sicer še vedno z raznoraznimi odkloni, ampak v mejah dopustnega. Pričakujem še nekaj srce trgajočih padcev, ampak dlje od odkritja domovanja Krta itak ne morem. Zelo hitro bom želela ulovit Metulja in tako bom pokukala v Dan. I guess...
Dobila sem vrtnico, ukradla sem še marsšalco (marsskodelico), ki sem mu jo podarila dve leti nazaj, in uspela sva se slikat pod strašnim in neutrudnim napadom belih snežink. Pa naj še kdo reče, da je valentinovo z Janom Plestenjakom potrebno!

6 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Haha, dejstvo je, da Valentinovo ni potrebno. Še manj tisto z Janom Plestenjakom :P

Kako lepo. A Matic odhaja na tuje? Že?

Izgubljena. pravi ...

Torej je Valentinovo potrebno za Jana Plestenjaka. Pika. :D

Že odhaja :) - v petek... Jaz sem pa že vsa paranoična in verjetno zdaj še bolj komaj čaka, da gre... Da se me znebi :D

Sasha pravi ...

Cegel... Zakaj mam js v glavi cegel papirja??
Aja, tisto je cegelc? Hmmm...?
:D

Moja mami bi pa tak rada šla na Janov koncert :>

Js(midva) grem pa v toplice, juhu!(pa ne ravno zarad valentinovega(ja, z malo;)), sam časovno tak najbolj znese).
Kaj bote pa ve?

Anonimni pravi ...

Vagon :)

nefertit pravi ...

Boga! Midva sva imela zdaj tihe 4 dni. In bilo mi je strašo dolkčas po njem. No Držim pesti, da bo čim prej nazaj.

Izgubljena. pravi ...

Sasha - verjetno zaradi plonkcegelcev :P:D

Jaz in valentinovo letos ne bova nič (pa saj niti nikoli ni bilo kaj posebnega :)).

katjuša - tole o vlakovju me še čaka! Bom spisala. :P

nefertit - ja, je res odvisno kako si navajen... Meni štirje dnevi ne bi predstavljali večje abstinenci, ampak teh nekaj mesecev mi jih pa kar. :)