sreda, 18. februar 2009

Medrjuhalni substitut.

Prišel je kar po pošti. Še naročila ga nisem sama! Presenečeno sem ga povlekla iz paketa in res mi ni bilo jasno čisto nič. Njegov objem se natanko prilega mojemu in danes bova preizkusila prve skupne posteljne trenutke... Če bo zasedel preveč prostora (velik je!), ga bom vrgla na tla. Če se bom počutila osamljeno, ga bom s tal pobrala in stisnila k sebi (mehek je tudi...). Tistinekajdržavboljvlevo že ve, kaj potrebujem!
Moj Panda.
Na sliki je majčkeno skrčen. Ker sedi. Zna tudi stati.
Mislim, da v svoji ljubezenski zgodovini še nisem bila tako pozitivno, tako viharno, tako prečudovito in tako trapasto presenečena. Lepo je vedeti, da FizičnaRazdalja ne pomeni toliko, za kakršno se ima sama po sebi. Še lepše je vedeti, da mi to vedenje (glagolnik od vedeti) daješ Ti!

10 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Jaz se bom kar jokala od lepega :))) Iiiii! Res noro presenečenje. Pozorno in tako lepo ter priročno! Bodi noro vesela za takšnega fanta - ne, ker te je obložil z materialom, ampak ker se spomni na kaj tako simboličnega ;)

Izgubljena. pravi ...

Točno to N. ... Tudi če bi dobila živega sluzastega polža... (okej, hm:D) ... Bi bila prav tako vesela, kot pa za to pando.. :) Ta simboličnost presenečenja res ogromno pomeni.

Sicer pa: panda se ne ujema le z mojim objemom, ampak se prilega tudi moji glavi (lahko jo nosim kot klobuk), paše na moj radio, bo idealen povšter za moje jokave izbruhe... Pa še kaj bi se našlo :D - praktično tudi iz tega vidika, kaj? :D

janja pravi ...

kok lepo. jst bi tuuuudiii

Sasha pravi ...

Aaaaaa...Pandaaaa...danes sem sanjala o paandiii(nisem včiri vidla tvoje objave)...da sem mela malega pando, ki ga je mamica zavrgla in sem ga peljala z letalom v en dober živalski vrt al zavetišče na Kitajsko :) Drugače pa mojga kličem Panda :D

It`s all about panda:)

Nisem še vidla tak luškane plišaste pandice:)
Res lepo od njega, da ti je poslal nekaj otipljivega, če že njega ne moreš stiskat...

nefertit pravi ...

Ima tvoj zlati fant mogoče brata, ki je tako pozoren in romantičen? Ga vzamem jaz! Moj se v 100 letih nebi tega spomnil.

bubbles pravi ...

cukrček je (oz. s cvilečimi besedami moje preljube sestre: uiiiiiii!) :)

Izgubljena. pravi ...

Hja, nimamo kej... Dec se je izkazal! .. :D

KaTkA pravi ...

hehe wauuuu kak dobro se je spouno :) ... no vađi moja draga, temu se reče romantika, hočeš nočeš, dobrodošla v naš klub ;)

Maychi pravi ...

Oh kako sweet.. Glej, da ne boš izpustila iz rok tega tvojga fantka, ker očitno te ima res res res rad :)

Izgubljena. pravi ...

KaTkA - romantika ja :) ... Drugič naj sebe zapakira v paket! Bo še bolj romantično... :D

Maychi - kar tako ga pa ne mislim izpustit ne! Hočem še kakšno pando.. :P