nedelja, 15. februar 2009

Melhijad... Kaj je to "prijatelj"?

Nekaj tednov nazaj me je Tanja ponovno spomnila na pujsasto očarljivost risank.
In od vsega začetka mojega obstajanja se moje vesolje vrti okoli prijateljev. Vrti se tudi okoli družine in srčko-hormonskega razmerja, a če dobro pomislim, sem se izmed teh treh še najbolj in pošteno trudila in temu primerno tudi tolkla s sekiro (po domače - sekirala) prav za prijateljstvo. Poštenost truda je sicer relativna, ker le-to vsi ostali, tudi prijatelji, običajno vidijo precej drugače kot jo vidim sama, a glede na to, koliko živcev, koliko samoobtoževanja in koliko želja je šlo V in ZA moja tako imenovana in ne tako imenovana prijateljstva, mislim, da zmagam na vseh tekmovanjih s tega področja. Kako je bil Trud uspešen, je spet precej vprašljivo, ampak glede na trenutni rezultat, naj mi ne bi manjkalo nič..
Imam nekaj iskrenih Odnosov in tudi nekaj neiskrenih, kar pa zna tudi biti dobro, ker vem v katerih poljih in v kakšnih mejah je ta neiskrenost (vsekakor ne vključuje nobenih velikih izdajstev). Vem na koga se lahko zanesem in kdaj se lahko zanesem nanj in vem na koga se ne morem zanesti in kdaj se ne morem zanesti nanj.
Kaj pričakujem od Prijatelja? Da pozna moje pomanjkljivosti, jih ne kritizira preveč, ampak me mogoče s pravim pristopom spomni nanje (kot na to moje čivkanje, kateremu bo zagotovo naklonjena še vsaj ena objava). Ko se spotaknem na stopnici v frizerskem salonu, pričakujem, da se mu* ne zdi nič čudnega, čeprav me na to stopnico prej dvakrat opozori. Smejanje na moj račun je dovoljeno. Poslušat me mora ravno v taki meri, kot ga poslušam jaz. Če ga jaz ne poslušam v ravno taki meri, kot me posluša on, želim, da mi podari klofuto. Pričakujem še kaj? Verjetno samo njegovo zavest o tem, da nisem slaba oseba, da me zamere uničijo in da mi vsako prijateljstvo pomeni ogromno, čeprav mogoče včasih ne dajem takih vibracij... Ja.
Kot zaključek bi rada navedla še nekaj pametnega, kar je povedal naš prijatelj Ari pa ne najdem svojih starih zapiskov... Vsekakor naj bi prijateljstvo vodilo v srečnost.
*Prijatelj je mišljen tako za ženski kot moški spol

8 komentarjev:

Sasha pravi ...

Tut blogger bi lahk izumu funkcijo klika na I like ;D
Vglavnem...I like. Risanko(objavo) in napisano(se tut mal poistovetim).

Anonimni pravi ...

A smo te s pravim pristopom opozorile na čivkanje? :)

Izgubljena. pravi ...

Sasha - aveš, da tega klika I like najprej na fb sploh nisem dojela :D ... Torej - i like risanka tudi! :)

katjuša - ma ne vem ,če je bil pravi pristop, se je pa luštno zafrkavat na svoj(moj) račun. A ni tko? :D čiv

bubbles pravi ...

iiiii, pipi in melkijad!! onadva sta pa nadkul!
sicer pa tudi moja malenkost lahko pritisne na imaginarni "i like" gumbek.

p.s.: pipi vpraša melkijada: "kaj je to peder?" "nič lažjega, pipi, pojdi z mano!" :D (pardon, mogla sem :))

Sasha pravi ...

P.S.: Vpraša Pipi Melhijada(Melkijada?): "Meeelhijad, kaj je to karambol?"
Melhijad: "Nič lažjega, pridi in pokazal ti bom."
In odpeljala sta se na veliko prometno cesto...
:D Ti so mal črni, sam so lušni, ko so tak v njunem stilu ;D

nefertit pravi ...

...in odpujasala sta domov!! Zame je tapravi prijatelji tisti , ki poleg vsega kar si naštela tudi ne obsoja!

Nihljaj pravi ...

Prijatelji, ja. Pomembni. Menda :)

Izgubljena. pravi ...

bubbles - hah :D ampak je pa tudi vprašanje "kaj je to pedafil" tudi na podobno sceno, ane?? :D

Sasha - jaz sem vedno za črni humor :D (tiste luškanosti vseeno ne izniči:))

nefertit - in odpujsala sta domov in tisti ck ck ck, ko hodita po travi je tudi svetoven :D . Neobsojanje se mi pa zdi skoraj samoumevno, ja! :)

N. - pomembni, ja - za tistega, ki jih že potrebuje... :)