sobota, 23. januar 2010

But here I am in prison!

Verjetno sem zares unikaten primer kar se tiče spremljanja filmov (ali pa ne?). V slednjih zares uživam, če lahko pritisnem na pavzo kadarkoli želim in tudi najbolj napet film, od katerega bi morda bila odvisna prihodnost sveta, lahko gledam dva dni. Ne vem, najbrž sem na nek svoj način hiperaktivka, moja rit mora imeti polno črmljev, misli pa sploh delujejo v množini in mi osredotočenost na le eno stvar predstavlja problem.

Pisane na kožo so mi dvajset do trideset minutne epizode serij, humorističnih in jedrnatih, stila Friendsov (v drugem polletju 2009 sem jih prijetno obrnila) in How I met Your Mother-jev (nekje sredi četrte sezone jih je zmanjkalo) pa Samantha Who-jev (pozabila sem, kje sem ostala) in zdaj kmalu Coupling-ov.

V resnici pa sem danes tako pasje volje, da mi niti babji roman, napisan v stereotipno zabavnem slogu (tak slog obstaja pa mir.), ne pritegne pozornosti in ker mi ta ne pritegne pozornosti, je nujno potrebno nadaljevati z brezciljnim klikanjem po net-sferi, kjer se sicer spet ne dogaja nič prav posebej opravičljivega za utrujanje že tako utrujenega očesa.

Na prijazni strani mojega nemirnega uma je želja po druženju, želja po pobegu ven iz sobe z dvema lila stenama pa z dvema stenama in stropom v nebarvni beli (doh). Na zlobni strani je enostaven "ne ljubi se mi" izgovor, lenoba, katere siceršnja korist obstaja, kar bom s primeri uprizorila nekoč v prihodnosti. Zaradi prijazne strani sem nervozna, zlobna pa mi daje potuho. Cela hinavščina mojega bivanja.

3 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Tudi jaz na podoben način gledam filme, če jih spremljam doma ... obup - samo sebe živciram z gledanjem, ker ves čas pritiskam pavzo, četudi je film drugače kul :) Zato obožujem kino, ki me preseli, da film dejansko doživim kot film :)

Glede nadaljevank se super strinjam - zdaj sem pri 4. sezoni Friendsov. Mega :)

Volja pa ... bo boljša, ne skrbi. Nekaj je v luftu :)

storyteller pravi ...

Sama sem tudi večkrat razdvojena med željo pod druženju in tistim "ne da se mi" :)

Izgubljena. pravi ...

storyteller - grozn je ta filing pa še vedno na nek način traja :D Sicer ni prisotna lenoba, ampak par drugih razlogov še, ampak uh, sovražim take dileme!

Nihljaj - ampak najhuje je, da je meni takšen način gledanja res všeč in prav zato ne maram kina! :D Tam ne morem kliknit pavze, ko moja rit postane nemirna :D (pri napetih filmih ravno ob najbolj drama trenutkih pritisnem na pavzo - kdo bi vedel - mogoče, da spotenciram to vzburjenje?? :D)