torek, 12. januar 2010

No Shit Sherlock!

Janja (nč bit jezna!), moja fejzbuk prijateljica pa moja blogerska kolegica žezelodolgočasa, je pred dnevi svetu sporočala, citiram oziroma kopipejstam:
Moja definicija učenja do jutra še vedno velja do 23.30.
Seveda bi se s tem simpatičnim opredeljevanjem simpatično poistovetila, če bi termin "učenje do jutra" (tudi "učenje celo noč") v moji zakladnici raznoraznih izrazov sploh obstajal. Pa ne obstaja, kaj takega si ne upam izreči na glas, še vedno se držim maksimuma, da se s knjigo spakiram v posteljo, nekaj časa mečkam papirje, potem pa mrknem. Za lahko noč in namesto uspavanke je učno gradivo krasno sredstvo.

Obstaja pa, in to vedno pogosteje, izraz "jutri zjutraj vstanem ob 8.30" in če si dovolim preslikavo Janjine izjave z malo korekcije:
Moja definicija vstajanja zjutraj ob pol devetih še vedno velja vsaj do 10.30.

Imam vse pogoje, da se čez par minut v ogledalo pogledam z vzvišenim prezirom, pa bom najbrž vseeno v odsevu videla obrazek, ki se s potuho zazre nazaj vame in mi reče sajbošjutri. Pa ja. Sicer pa sem že dober teden ponosna lastnica gigantsko drobcene ure in kot spoznanje tedna navajam, da sem prav zares postala ljubiteljica ogromnega kiča. S prihodom prihodnosti dam na razstavo še skoraj tako velik prstan (ti, s katero komaj čakam, da se spet pokatjuškam - to je zate!).



7 komentarjev:

katjuša pravi ...

Wiiii, lepa je :)

Izgubljena. pravi ...

wiii :D

katjuša pravi ...

čakam petek, da vidm vse te gigantske stvari :D

storyteller pravi ...

Kjutiš urca :))) Where did u get it? ;)

janja pravi ...

Haha, jaz se v življenju res še nisem učila do jutra, ker to ne zmorem. Delala sem tudi nočno delo, pa ni bil problem, ampak učit se pa ne morem ponoči.

Ura je pa superkjut :P

KaTkA pravi ...

Se mi zdi, da smo vse opazle hudo uro :)?

Vađi, včeri se mi je sanjal o tebi... in o tem, da si me na ulici zignorirala :) ... nočna mora? :P

Izgubljena. pravi ...

katjuša, če ne druzga, bom gigantska jz :P

storyteller - iz ene dujanske štacunce sem jo eni kolegici naročila, ker sem bila čist navdušena nad njeno podobno :)

janja - sej te čist štekam, nočno učenje tudi zame ni. Večerno še - dokler pač ne mrknem :D

copatka - ahahah :D veš, da jz te pa že ne bi zignorirala, ampak zagotov bi pa zijala vate kot da si z lune padla (ljudje se tega sčasoma navadijo) - moja prepoznavnost obrazov je namreč precej švoh :D in - počaščena sem, da sem ti ukradla sanje :P:D:D