četrtek, 21. januar 2010

Čakajoč ali danes grizem.

Nakupovalni voziček s čajnimi škatlami, žemljastimi vrečami, parmezanovim sirom, glavo solate pa ogromnim kupom vseh ostalih za-življenje-pomembnih snovi. Stvari. Škatel. Vreč. Sirov. Solat.

Vprašanje: Kako vse skupaj iz vozička zložiti na tekoči trak blagajne in hkrati na drugi strani vse zložiti v košaro?

Blagajničarke so namreč neustavljive. Bašejo škatle, vreče, sire in solate čez čitalnik kod, čeprav vidijo, da škatle, vreče, siri in solate na drugi strani že skoraj padajo na tla. S tistim najbolj zlaganim ženskim sindromom enkrat mesečno je vsa stvar še toliko bolj nervirajoča in kljub temu, da je bila moja naloga samo pospravljanje škatel, vreč, sirov in solat v košaro, sem vse stvari spustila iz rok, paradajz vrgla blagajniški butari v glavo in stekla ven na zrak (nisem storila nič od tega, ampak približek mojemu notranjemu počutju je bil približno tak).

Butara je bila za blagajno, ja. Za nami v vrsti namreč ni bilo nikogar, da bi se ji kamorkoli mudilo! ... Je rekla ta zgubljena, ko se je odločila, da nikoli v življenju ne bo izvajala masovnih nakupov hrane, tudi če slednje prinese desetprocentni popust. ... In se od vse sitnobe spravila k peki mančmelov-sladkarije.

6 komentarjev:

Luna pravi ...

hehe. :) blagajničarke nismo neustavljive, samo tak smo navajene delati. no to je moja izkušnja. vem, da ko sem v šusu delam kot navita, in me ne ustavi noben. :) drugače, pa ko je stranka sama in ni nobenega zanjo sem pa počasna...oz. odvisno kakšna je stranka do mene...ampak se prilagodim njim ja. :) boga reva... te bi pa ji rekla, če lahko malo bolj počasi dela. :)

Izgubljena. pravi ...

Pa saj štekam, brez skrbi :) - nisem bila sama, ampak me je vseeno čisto vznemirilo :D - je pa mami zadnjič rekla, da je blagajničarka gospo, ki je bila pred njo lepo vprašala, če počaka s trakom, dokler ona ne naloži gor - in to se mi zdi izjemno lepo :)

Luka pravi ...

...
hehehe
tudi mene je včeraj zgrabila nakupovalna mrzlica :)
sem pa za čaje kupil priročno leseno škatlo, za ločevanje le njih :)
kasneje pa še nove "plesne" čevlce in 12 zobe dereze za njih, katerih sem bil strašansko vesel (kljub posledično prazni denarnici), me je pa šokerala blagajničarka, ko me je podučila, da je za ta vremenski čas zelo primerna obutev???? sej ne živim na ledeniku, in ni meter in pol snega zunaj....
morm pa jo pohvalit, ker je bila (glede na ostale) izredno prijazna gospa :):)
...

bubbles pravi ...

mislim, da bi prehranske blagajničarke morale nekaj te svoje urnost odstopiti oblekovnim prodajalkam, ki so pa večinoma tttaaaakkkkoooo nnnaaaa iiizzziii... :D

Izgubljena. pravi ...

Luka: za tisto škatlo čakam, da se en spomni pa mi kupi stvar za darilo :D

bubbles: No evo - pa imamo spet dva ekstrema. Ah. :)

storyteller pravi ...

A je samo meni pritegnil pozornost zadnji stavek?! :) Pekaaa?!?! :)))