ponedeljek, 18. januar 2010

Can he swing from a web? No he can't, he's a pig.

Pripravi se na vzklikanje v oklepajih - tudi, če slednjih ni. Pozorna bodi na odseke s pošteno mero ironičnega vložka.

Prijazni otroci, moj nasvet (napotek!) ob razpletu situacije, ki kot posledico vašemu smrčku prinaša, da se razpotegne do tal, kjer začne kopati tunelčke med črvi in ostalim podzemnim življem:
Epilog konflikta (ali konflikta, ki je že davno presegel stopnjo vojskovanja med kavbojci in indijanci) predstavlja verbalno pljuvanje (ki je vseeno imenitnejše od fizičnega dejanja na gobec) v stilu "Moja mat' ga itak več požre kot tvoja!" ali "Taki kot ste vi, v življenju nikoli ne boste dosegli nič. Povprečneži!". Potem zaprite vrata svojega avtomobila ali pa vrata svoje lesene hiše na drevesu brez vrat.

Tak odziv bo sicer povzročil posmeh pri zlobnih ljudeh pa nič zato, glaven je pač tolažilen smisel takega ravnanja. Ah, ampak o-poglej, prijazni otrok! Zakaj sem potem že na manj kot četrt stoletja srečnejša od tebe? Pa v življenje šele komajda prihajam! Prav zaradi takih bistroumnosti sem se morala odmakniti stran - zaradi bistroumnosti, ki iz tvoje orehove betice prihajajo že od nekdaj in ne dajejo nobenega napredka, ampak le večno umsko omejenost in osebnostno zaostalost.

To si natisnem na papir in ti pokažem ob naslednjem tvojem obešanju na hišni zvonec. ker pomena besed, ki jih slišiš, ne sprejmeš, sploh ne razumeš. Zlagana nadpovprečnica s predvsem intelektualnimi lastnimi zaključki, ki ne vidijo ne levo pa ne desno. Skoraj žal mi je bilo zate, ko si rekla, da se to v tebi ne bo nikoli končalo, na drugi strani pa sama v mislih osvobojeno skačem po prostranih poljih sonca in sončnic.



2 komentarja:

janja pravi ...

Oooo spider pig. Čisto neumesno, za božička sem dobila simspsons krožniček :D

Izgubljena. pravi ...

Prvič: kjut :D jz tud 'čem!

Drugič: sploh ni bilo neumesno, glede na kombinacijo dveh popolnoma kontra tem v tej objavi :D