sreda, 27. januar 2010

Ko je kivijeva tortica veliko boljša od čokoladne s smetano.

Načrtovano je bilo vulgarno obešanje po fantu skozi cel večer ali na moj način predivjana noč - ker imam pač svoj način divjanja - pa je vse telebnilo v kanalizacijske odtoke. Vzvišeno in trezno sem sprejela ta propad mojega prostega večera, sploh nisem bila razočarana, niti jezna, na nek način le vdana v usodo. Sem vedela, da bom šla že ob devetih spat in da se bom naslednji dan zbudila šele pred enajsto. Na spisek (sicer nadokusnih) jedi, ki jih ne jem ali ne pijem več, če v naslednji uri ne pridem do domačega skreta, pa danes poleg kakava, bele kave, tatarske omake, pišem še rahlo tortično smetanasto sladico iz mehiške.

Včeraj sem kar tako in nepričakovano - v zameno za liter mleka, ki ga po vrhu nisem financirala iz mojega tošeljna ali denarnice - postala ponosna lastnica naslednjih uhanov. Delo Jane - tiste Jane, ki je del sebe prostovoljno pustila na Portugalskem pa tiste Jane, ki ne jé več (piščančjega) kebaba, ker se je nekoč v njem našel (piščančji) krempelj pa še tiste Jane, ki svoje izdelke proda trgovini, katere ime sem pozabila (toliko o mojih oglaševalskih veščinah, kh).



6 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Uf, tole pa je dela s temi uhani :) Boš pritegnila poglede mnogih ;)

Šuši pravi ...

u, lovely! (krat dva; prvič sarkastično, drugič navdušeno)

trgovina je menda Lola :D

bubbles pravi ...

čedni uhančki, kar lačna sem!

p.s.: a tisto o kremplju je res slučajno?!?

Izgubljena. pravi ...

ja bablz, priče pravijo, da je bilo tako :D Če pa je resnično, bi pa oni znali bolj povedat (sama k sreči nisem bila prisotna in zato še vedno jem kebab. :D)

Šuši - a bejž no. Sem šla prav preletet njen blog pa sem potem ugledala ime štacunce :D

Nihljaj - ja, sem jo vprašala koliko dela je vloženega pa kako to dela pa mi je razlagala pa mi čisto nič v glavi ni ostalo :)

storyteller pravi ...

Zelo všečni za pogledat, da bi pa viseli iz mojih ušesnih mečic si pa ne predstavljam :)))

Izgubljena. pravi ...

Si res ne predstavljaš? :D Seveda - le kaj bi bilo, če bi imeli vsi enak stil. Bruhica :D