sobota, 16. februar 2008

Eva.

Moja čveka s katero v najbolj emocionalnih trenutkih čvekam tudi po dve uri na dan. Pa pride obdobje, ko se tudi cel mesec ne slišiva, kaj šele da bi dobili sekundo, da se polupčkava.

Najina skupna zgodovina sega dooolgo nazaj v najino mladost:D - no, da ne pretiravam - dobri dve leti nazaj sva se spoznali na počitniškem delu za mašino MM v strah-vzbujajočem GTju, kjer sva poplesavali in prepevali ob glasni spremljavi strojev (yeah - "it's been a hard day's night and we've been working like a dooogs"). Res, doživeli sva ljubezen na prvi pogled. Zdi se mi, da jo poznam že ohoho dolgo - od začetka obstoja človeka, če sem natančna:P.

If you ask me... Ona je Ideal za kolegico. Najbolj racionalna, najbolj korektna oseba na svetu je (razen kadar se ne zaleti z avtom v zid). Sicer tudi najbolj zakomplicirana... No, ampak še vedno bolj kot to, je največji komplikator malenkosti kar jih poznam. Nujno potrebuje Mene, da ji na enostaven način razložim Rešitev (v nasprotnem primeru bi jo že pobralo:P).

Ona je oseba, ki jo potrebuješ, ko se v tebi najde kamen in ga ne znaš odvalit stran (ona ga samo pihne in že odfrči:)). Je oseba, ki je (v mojem primeru) najbolj nevtralna in ji lahko potarnam o vsem, poopravljam vse, zjokam se lahko čisto do nule... Pa to ne bo šlo naprej, niti me ne bo obtoževala. Je oseba, ki je bila na moji maturantski paradi moj Matic (bastard je zamujal:P). Eva je moj sanšajn, moja sanflavr - tisti sonček, ki se mi pokaže v najbolj deževnih dneh. Je bitje, kakršnih bi moralo biti na svetu več, če ne bi hoteli doživeti apokalipse. Joj pa toliko energije imaaa - oh in sploh je hiperaktivna in upam, da jo bo tale dec, ki ga je pravkar našla, znal ukrotit:). In... Danes ima rojstni dan! Mula:P

Eva, vse najboljše ti želim*!

Ni komentarjev: