sreda, 13. februar 2008

čisto na kratko:

Na postelji spet počiva Črnuh (Liloo). Nič novega, itak. Na postelji poleg Črnuha spet počiva avtomobilček. Tudi to ni nič novega, da moj velikodušni nečak na vsak način želi delit svoj avto z mačkonom, čeprav ni nič novega, da ga Črnuh vedno znova pogleda s svojim najbolj prezirljivim pogledom (Oskarja, ne avto:)). IN NIČ NOVEGA NI, DA SEM UTRUUUJENAAA (cel dan se mi že kinkaaa:))! In da si želim, da se zakopljem pod kovter in spiiim do...

Torej... Ugotovitve teh nekaj dni?

a) Katjuša: "Tipi so prasci. Ampak so lepi. Lepi prasci." (sploh no comment:))

b) Maja si je zastavila nov življenjski cilj in vodilo se glasi: "geeka za fanta!". Napotke za osvojitev le-njega je našla TUKAJ. S svojo sivo kapico že brska po spletu za najbolj aktualnimi računalniškimi igrami! V njenem interesu bo to ostalo dooo... Dokler pač ne spakira in se ne pojavi na domu Sidneya Crosbyja... In do odkritja novega inteligenčnega faktorja, imenovanega M-faktor (Maja faktor).

c) Tina mi je pa spet začela grozit. Da mi bo frcnila žlico gresa v faco, je rekla. Še vedno me obtožuje, da sem uničila njihov super fotoaprat in še vedno sem prva žrtev njenih verbalnih napadov.

d) V kolokviju iz andragogike sem napisala fenomenalen komentar. Tako fenomenalen, da mi je bilo popolnoma vseeno za ostalih pet odgovorov:) (Ninaaa, hvala, ker si mi pomagala spoznat mojo napakooo:P).

Zaključka pa ni. Ker sem totally brez energije.

P.S.:

puncka pravi: pa napis nakonc da me mas rada

puncka pravi: pa lupcke

vagi pravi: okeeeeeeeeeej

Maja, Rada Te Imam *mw* :D

Ah pa da ne pozabim: SAMO ŠE DVA DNI DO KONCA ANKETEEE!!! ("ankete":)).

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Jap, tipi so prasci. Rešuje jih samo to, da so lepi :D
Če pa še lepi ne bi bili, pa sam živčnga fašem...