petek, 1. februar 2008

Briljantina Disco

Oh, ta kič! :)

Po dolgem času končno spet ena normalna noč! "Normalna" beri kot:

  • strašno zabavna,
  • brez nadležnih tipov, ki se ti sami od sebe vsiljujejo (po možnosti jim še smrdi izpod pazduhe in imajo strašen zadah),
  • z veliko "muvanja" po plesišču (ja, ritko se je obračalo tako kot to zna John Travolta - glej video!),
  • z ljudmi, ki jih imam radarada (Mojca in Katjuša sta me tako zelo razveselili, ko sta me pocukali za rokav - natančneje se mi je Katjuša zabrisala pod noge),
  • brez alkohola (!),
  • z brijantino, z disko komadi iz 8oih, 90ih, v Klubarju (bivši Manjani), na četrtkanju!,
  • brez Tine (ki ji njeno zvezdniško življenje pomeni veliko več kot Jaz, kot Katjuša, kot Mojca in celo več kot Chuck Norris! Vse se ti bo maščevalo Tina! Vse! Že jutri... :P)
  • z modrcem, ki mi ne naredi dobrih jošk (oz. mi jih pokvari, ker dobre imam že samoumevno:P) - posledično sem cel večer imela na sebi pulover (doh, itak da mi je bilo vroče, itak da sem šla ven na mraz se hladit, itak da mi danes iz noska curlja še bolj in v potokih!)
  • z najbolj smešno situacijo EVER - Slavčk dela svoje:))

Začelo pa se je, ko sta me Sabina in Sabina (po mojem joganju) zbrcali v McDonald's, da sem se nahranila - in ne, nisem dojela kaj mi je McTip rekel, zato sem ga škiljavo pogledala in vprašala "sankaži?"... Tako zelo je bruhnil v smeh, da me ni bil sposoben več postreči, zato me je rešil McGuy in tako sem dobila tisti krompirček, kateremu se reče "sankaški krompirček" (btw... WTF???) in ne "sankaži".

Kako zelo je bilo žurersko dogajanje prejšnji teden porazno proti včerajšnji briljantini. Za kanček sem že izgubila zaupanje vase... Ljubčki moji dragi - če bi se slučajno kdaj to pripetilo vam... Se za trenutek samo nemo zazrite v Mojčin nooorooo huuud hrbet...

^^ Sabina na kvadrat ter moja malenkost ^^

37 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ha! Nikol ne bom padla na tako nizek nivo, da bi se ti pod noge metala (najprej si kup en ornk modrc, pol se bova pa pogovarjale :D) :D

Izgubljena. pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Izgubljena. pravi ...

Dej prosm te Katjuša... Ne zakrivej si oči pred resnico! Ne si lagat!
(s tistmu modrcam sm pač smolo imela KAJ KAJ)

:P

Anonimni pravi ...

Darja, ti si zakrivaš oči. Kero čudo od človeka pa še pride na četrtkanje z obupnim modrcem in spodnjo majco :D

Izgubljena. pravi ...

:D :D :D

no... Tega pa nisem prčakvala :D... Fak.. ja...

Spodna majca...

Boš vidla kolk se ti bom smejala, ko boš za polomljenimi ledvičkami bolehala! In ko boš iskala novo, zdravo ledvičko, TI JE NE BOM DALA!!!

Ja...

Anonimni pravi ...

Ah! Tle ni panike. Jih Bovčk goji. Sem bla glih prejšn teden pr njemu in sva komplet vse organe zamenala. Če kej rabš, kar povej. Kakšno ledvičko al pa jetrca - jih baje zelo rada ješ :D

Izgubljena. pravi ...

:D

A se spomneš, k sva v srednji pr podjetništvu predlagale nov biznis - legalna štacuna z notranjimi organi :D:D

Kolk se je profesorca zgražala, ampak po ta drugi strani nama je pa PLUS dala :D:D

Anonimni pravi ...

Pol pa najboljš, da Bovčk organe goji, midve pa jih začneva prodajat. Po četrtkanju bi zihr šla jetra zelo v promet :D

Izgubljena. pravi ...

Ja... Itak... Midve sva bolj business women, on pa pač.. obrtnik :D - bi se fajn dopolnjeval..

Imenoval se bomo pa... Rdeča pesa?

Anonimni pravi ...

Haha! Rdeča pesa :D
A bomo ponujal tud vložene ledvičke al kaj? :D

Izgubljena. pravi ...

Katjuša. Ne deli se norca. Kje ti je sploh pršlo na misel, da bi imel čez trgovino z notranjimi organi??? Kje je tvoja etična odgovornosT???

Anonimni pravi ...

A veš na našmu faksu nimamo etike za predmet tako, da ne vem kaj je to etična odgovornost. Ah, zajebavam.
Pol pa rdečo peso prodajajva. To lohk Bovčk tud goji. Ma dost zemlje :D

Izgubljena. pravi ...

Okej.. Rdečo peso :D Sm za stvar :P :D

Madoniš... Zarad spodne majce sva pršle do zelo dobičkonosne zadevščine. A vidš, da je prov, da sm jo gor dala :P

Anonimni pravi ...

No, pol bom pa kr takoj Bovčku rekla, da nej posadi peso :D
Tvoja majca je res navdih (sam modrc je pa še skoz obupn :D)

A ti greva nabit 100 komentarjev-zihr bi imela najbolj komentiran vpis dneva:D

Izgubljena. pravi ...

No zmenen pol z biznisam... Ti moja biznis vumn :P


Okej... 100 komentarjev :D

K res nimava bolj zanimivga oz. produktivnga dela ane :D

Anonimni pravi ...

Ne, ker nimava nikogar, ki bi z nama romantiko zganjal :D

Izgubljena. pravi ...

Mja.. Takrt k pa kšnga tazga rabš pa nikjer ni nikogar!

Sej si jo lahko midve tuki gor...

Lubm te katjuša! *

Anonimni pravi ...

Če me tko lubš me lohk prideš mal počohat :D
Oh, tud jst te lubm :D

Izgubljena. pravi ...

Že letiiiiim! K tebiiiiiii! V rooovteee!

Anonimni pravi ...

Pa povej še, da letiš iz rovt v rovte!

Izgubljena. pravi ...

Okej. Povem, da iz rovt letim v še večje rovte :D

Anonimni pravi ...

Dej, mi mamo vsej pristanišče :D

Izgubljena. pravi ...

Joj, tega tud nam nikol pozabla :D:D:D

Fak, sam to je pa res stvar na katero ne morm dat nobene kontre. :D

Tiho. Moja mat ga več požre k tvoja!

Anonimni pravi ...

Ti tiho! Moja ga pa pač manj požre in zato več ostane zame!

Izgubljena. pravi ...

Prasica debela :D :D :D

Anonimni pravi ...

Ja pa kaj! Ponosna sem, da sem prasica debela (z polnim gobcem čokolade):D
Ti si tud prasica debela, ena pujsa si :D

Izgubljena. pravi ...

Itak da maš polna usta čokolade, če pa je pa ne moreš pozobat oz. prežvečt.

Ti enozobata pošast!

Anonimni pravi ...

Eni pač prisegamo na naravno, ti se pa z protezo matraš.
Pazi, da ti ne bo kje iz ust padla, to zna bit zelo nerodno, ker se ne boš mogla sklont zarad umetnga kolka.

Izgubljena. pravi ...

Okej... Kar se fizičnih sposobnosti tiče - zmagaš. AMPAK KAR SE PA INTELIGENCE TIČE - pa jz zmagam!

Anonimni pravi ...

Pametni ljudje za na Briljantina Disco ne oblečejo obupnga modrca in spodnje majice.

Izgubljena. pravi ...

Pa sva spet tle :)))))

Briši Katjuša. Tla pod mojimi nogami. Da bo čisto, ko se boš spet vrgla pod moje noge. :D

Anonimni pravi ...

Najprej te bom mogla s tal pobrat, ker si pač čudo, ki se spotika že na ravninah.

Izgubljena. pravi ...

JA pa kaj. Ti pa ne dojameš kaj pomen "šankuzi"

Anonimni pravi ...

Ti pa ne kaj je sankaški pomfri.Doh, kero čudo tega ne dojame...

Izgubljena. pravi ...

A dej no... Ampak sankaški krompirček?? Kje so to pogruntal. Sam je res dobr, joj kolk bi zle žrla tist strup! :)

Pa bananin sok... NOT! :D

Spat pejd.

Anonimni pravi ...

Prasica debela!
Mah sej grem. Še tist svoj zobek si grem oprat, ti pa svojo protezo nes v pomivaln stroj.
In ne, nisi zmagala. Nadaljujeva naslednjič.

Izgubljena. pravi ...

Zmagala semmm! ;)

Grem pa jz tud ajatutajat.