četrtek, 21. februar 2008

(g)Noj in čisto nič drugega

Žal se ne morem zabrskat v kup peska pred našo bajto in tam preždet cel mesec - ne da bi, potem, ko se izbrskam ven, teža življenja butnila vame s tridesetkratno močjo. In žal se ne morem zabrskat v kup peska pred našo bajto... Ker ga tam sploh ni! ((Gnoj pri sosedovih pa je? Ja! In smrdi!))

Res... Celomesečno hranjenje moje debele Riti s čokolado in zraven početi prav nič drugega kot premlevati in mleti o tem, kateri je tisti položaj v katerem moja Rit najbolj uživa, me je pošteno udarilo po buči. Po riti. Debeli. Moj trenutni cilj je precej visoko zastavljen. V dveh tednih (še malo manj) narediti tri seminarske, takoj zatem predelati nekaj ton literature za kolokvij in nato... Umreti od prenasičenosti informacij v mojih možganih - verjetnost, da eksplodirajo, ni izključena, zato pazite se vsi, ki boste takrat pa takrat ob meni (točnih številk še ne poznam).

Čaka me torej kar nekaj živahnih noči. Moja najboljša prijateljica bo postala tipkovnica (kot da sicer še ni) in veselo bova ropotali in topotali druga po drugi pozno v noč. Seveda bo odnesla kar nekaj poškodb, ker pričakujeva, da bo na vsakih nekaj uric pristala pod mojim oknom in posledično bom tudi sama vsakodnevno polna modric, ker bo metanje tipk v mojo glavo postalo nekaj popolnoma samoumevnega.

...samoumevnega. Umevnega. Um. Razsežnosti uma... Aaa! It's freaking me out! In še en pozor, pozor: čebelicamanija je tu. Pazite se vseh čebelic maj in čebelčkov vilijev, ker niso original! In so zato nasilni!

Grem se... Seminirat. Wish me luck! :)

3 komentarji:

Maychi pravi ...

Ejjj.. Ne ti o čebelici Maji, da je nasilna :)

Sicer pa držim pesti, da ti bo uspelo vse seminarske naredit, vso možno literaturo predelat in čim manj poškodb narediti tipkovnici.. Good luck :)

Izgubljena. pravi ...

A, Maja:P Čebelica Maja ni nasilna - samo fejkčebelicemaje so:D. Ti si najbrž original:))

Hvala za tvoje superupanje:) - "seminiranje" mi trenutno kar uspeva, ampak ta hujše šele prihaja:/

Maychi pravi ...

Hehe.. Verjetno sem res kar originalna čebelica.. Vsaj včasih sem rada letala iz cveta na cvet :)

Sicer pa vem, da včasih je edina stvar, ki jo človek potrebuje - pozitivno mišljenje.. Saj bo, saj bo.. Boš videla - jaz bom pa držala šapke zate :)