nedelja, 10. februar 2008

Spomladanska utrujenost???

Hej! A že??? Damn! Nisem računala, da me bo letos tako hitro zagrabilo. Pa do sredine marca moram biti več kot koristna človeštvu!
  • Rekla sem, da se bom učila - pa se nisem.
  • Rekla sem, da ne bom pomolila ven niti ene nosne kocine - pa sem jo (in sem bila kar vesela, da sem jo)
  • Rekla sem, da bom šla zgodaj spat in da bom zgodaj vstala - pa mi ni uspelo.

Nisem pa rekla, da moram poiskat krpico za pucanje očal. Pa jo vseeno mrzlično iščem. Tudi tam kjer ni treba in kjer odkrijem stvari, za katere sem bila prepričana, da sem jih že davno izgubila.

Neskončno se moram zahvalit eni od višjih sil, ki je postavila Tanjo za mojo sošolko (verjetno nisem edina?? :P). Čeprav mi njeni veleumni odgovori sicer pri mojem iskanju razloga - vsaj enega, ki bi pognal (ali vsaj odkril) mojo notranjo motivacijo - prav nič ne pomagajo. Ena velika (nemotivirana) lenoba sem. Še živet se mi ne da več.

// Hvala Tanja za vse tvoje dobre namene, da tudi ostali naredimo letnik:P... and oh, yes... Takoj ob priliki boš postala stoodstotna lastnica Pivovarne Laško! In mi bomo tvoji najboljši prijatelji (heh:D) //

Pa še to (preden me ne pride Sabina zlasat, ker je tako zoprna s tem njenim komandiranjem, da se moram učit):

~ photo by Matic; namen objave fotografije: tako ljubko presenečen obraz z odprtim gobcem imam, da se nisem mogla upret objavi ~

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ful huda fotka =)

Anonimni pravi ...

Lepo odprt gobček :D

Maychi pravi ...

A to je to? Spomladanska utrujenost.. Jaz si pa glavo razbijam in ugotavljam zakaj za hudiča se mi čisto nič ne da..

Še dobro, da sem priletela na tvoj blog, ker me je že prav glava bolela od tega razmišljanja :)


P.S. Upam, da nisi huda zaradi komentarja :)

Izgubljena. pravi ...

O ja... Spomladanska utrujenost je to ja... Zaradi klimatskih sprememb je letos prišla prej:) (ampak če trpiš za t.i. kroničnim lenoritisom, naj to ne bi bil izgovor:))


P.S.: Nisem huda zaradi komentarja :D Verjetno jih potem sploh dovolila ne bi:P

Maychi pravi ...

Hm.. Mogoče je pa res tudi mejčkeno lenoritisa v meni :) Škoda ker ne obstaja nobenega zdravila..

Izgubljena. pravi ...

Obstaja obstaja :P

Samo izmislt si ga morš... sej veš, da je vse v glavi :D

Poplava misli pravi ...

mal zamujam s prebiranjem tvojega bloga, ampak še vseen...
ni za kaj za odgovore, ker mi jih sploh ni blo panika nardit pa gor dat:) Pa ko boš postala lastnica pivovarne Laško, bi bla zelo vesela, če bi mi zrihtala zravn še par delnic:)
Poleg vsega pa pohval Matica za njegove umetnine, ker je en neverjeten fotograf (seveda je slika odvisna od modela, tko da itaq vse zasluge padejo teb;)
anyway...you're an inspiration!!!!

Izgubljena. pravi ...

Oh, Tanja...:) Mal narobe si prebrala... Evo, kopiram:

Takoj ob priliki boš postala stoodstotna lastnica Pivovarne Laško! In mi bomo tvoji najboljši prijatelji (heh:D)
Tko, da delnice boš ti men rihtala :P


P.s.: Maticu si pa tok našopala ego zdle:D Men pa sploh:D