nedelja, 17. februar 2008

Vi, prismuknjenci:P

Torej - kaj mi je povedalo tokratno anketno vprašanje?

(udeležencev ankete: 28)

  • nihče nima doma podgane - kar pomeni, da ste vsi prismuknjeni!
  • samo 6 vas bere moj blog:) - samo 6 vas je prismuknjenih ravno toliko, da sledite mojim zmešanim življenjskim tokovom:P
  • marsovci zares obstajajo! Štirje ste bili ugrabljeni in dejansko bodo pogubili človeštvo na moj rojstni dan!
  • nihče ne dela snežakov iz plastelina in nihče ni alkimist (Katjuša! Zlagala si se!)
  • štirje pojete in berete mačka Murija... Tudi jaz, tudi jaz :). Maček Muri je moj najljubši maček na svetu!
  • dva obiskovalca sta očitno zelo resna prismuknjenca... Kajti trditi, da nisi prismuknjen, da nimaš podgane je enako kot trditi, da ne lažeš! :P (joj sem se spomnila ene hude izjave, ki sem jo prebrala na kozmoforumu: bombing for peace is like fu*king for virginity - svetovna:D)
  • hja... pri zadnjem odgovoru pa se zaplete... Vsi bi radi obkljukali kar vse! Torej ste kronično okuženi s prismuknjenostjo... Vsi imate in nimate podgano, vsi ste brez desnega ušesnega mešička, vsi se igrate s plastelinom, vsi nastopate zraven mačka Murija... Oh, seveda je lepo videt, da nisem edina razcepljena osebnost v tej dimenziji:P

Tako. Fino, hvala za odgovore, naslednje vprašanje pride... Čez nekaj časa pač:).

Ni komentarjev: