sobota, 25. april 2009

Debelo moderno prase.

Vsesplošna nakupovalna panika je do zadnjega parkirplaca napolnila nakupovalna središča. V ponedeljek bodo trgovine namreč zaprte.
V torek tako lahko pričakujemo ponoven nadpovprečen udar na živilske trgovine, kajti čez celo nedeljo in čez cel ponedeljek bo verjetno zmanjkalo vanilijevega pudinga, zeliščnega namaza in zlatih kroglic za v govejo župo.
Strašno, kako smo razvajeni. Jaz sem ovca in slepo sledim, borim se za parkirišče, čim bližje velikim zlatim vratom. Gospod trgovec se prijazno nasmiha. Gospa trgovka je sicer zadirčna, ampak ta meni nerazumljeni fenomen vseeno ostaja. Do konca.
Kupim si nekaj, čeprav ne rabim. Grem v fast food, čeprav nisem lačna, čeprav imam doma poln hladilnik in čeprav se trebušasti predel mojega telesa rahlo upogiba navzven. Kupila si bom še kaj, kar ne bom potrebovala, pojedla bom tudi še kaj, čeprav ne bom lačna. Samo da bom zadovoljila tisto potrebno kričalo v meni. Kričalo, ki je kot žrelo brez želodca in danke. Sod brez dna. Kričalo, ki ga ne bom zadovoljila. Utihnilo ne bo.
Potrebujem malo več samokontrole.

5 komentarjev:

KaTkA pravi ...

uuu how true... taki smo vsi v današnjem potrošništvu, sej pa nas kr naprej bombandirajo z reklamami, popusti, "noro znižanimi cenami" ... mah klinc gleda vse to, nasedemo pa še zmeri ...
če je pa taaaak fain :)

Izgubljena. pravi ...

Ja, rejenje naših trebuščkov in polnjenje že tako nabitih omar :D fajn je... Ampak ti gre občasno (običajno po nakupu) pritimač že na živce vse skupaj. Gaddemn! Kakšna manipulacija je to z nami... :|

katjuša pravi ...

Jst sem tud donc komej držala prstke pr seb. Sladkarija...

nefertit pravi ...

Ja, čista resnica. Ampak hvala bogu se meni ne da več ob nedeljah bluziti po trgovinah. Še pred pol leta sem bila tako vesela nedelje, ker sem šla vedno ob 10.00 v nabavo. In ponavadi sem nakupila več kot 50% nepotrebnih stvari. Danes pa se mi ne da več. Mislim, da že kakšne 10 nedelj nisem šla nikamor. Raje ob 10.00 pijem kavo na terasi.

Izgubljena. pravi ...

katjuša - ampak si jih pa zadržala! be proud :P

nafertit - ja, na nedelje niti pomislila nisem... Kava ob deset nič nič je kul :)