torek, 7. april 2009

I'm breaking up with myself.

Koliko ženske moraš imeti v sebi, da uničiš sicer pričakovano čaroben in sicer virtualno obarvan večer? Ah, dovolj je, da je na osebnem dokumentu pri spolu napisana črka Ž. Ključ in opravičilo za destrukcijo.
Piemes ni več "in".
Za destrukcijo sebe pa še za destrukcijo tistega Drugega. Prvi namen vsega je bilo spanje s sladkobnim nasmeškom na obrazu, končni rezultat pa je bil grenak cmok v pljučih. Pa kako sem vedela in čutila, da se bo zaključilo tako, kot se je! Nisem želela tega pa sem vseeno začela s tem in ko sem začela s tem, se je nadaljevalo s tem, s čimer tudi nisem želela nadaljevat... Pa se je končalo tako, kakor sem tudi vedela, da se bo, če začnem s tem.
Še huje je, ker ne gre drugače. Ne znam biti tiho, ko je to potrebno. Ne morem postrgat s sebe svoje kože, se olupit in se stlačit v drugo. V kožo, ki nima duha po ženski težavnosti in sitnosti, v kožo, ki je zadovoljna z vsemi in vsem, v kožo, ki ne bi poznala flashev nezaupanja vase, v kožo, ki bi bila ženska, a vseeno brez njenih slabosti. To bi bilo spet mučenje. Sicer je moja koža lepa. Lahko bi bila samo manj suha.
Piemes sploh ne more biti več "in".
Z izpadi, ki so trenutek in ki so uničujoči za večnost... Se imam že čez glavo. V zadnjem času, priznam in se pohvalim, sploh niso bili pogosti. Samo en mesec je naokrog očitno. V teh dneh prekinjam sama s sabo. Šla bi se učit na teraso pa ne morem, ker so včeraj pripeljali svež gnoj za naš vrt. It stinks.

7 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Ah, vađajnić, pride tak dan ali večer in si se malce sit ... Pusti kožo pri miru :)

P.s. Ziher je pms, četudi ni :P

PolonaP pravi ...

Draga, takole sem jaz to razumela:
zvečer je prišel naokrog Študent tvojega življenja in namesto, da bi imela en kvaliteten sexy-time, si mu zatežila z ....vsem.

ČE imam prav, potem se ne obremenjuj:

moški, ki odide nepotešen,bo še in še koprnel po tvojemu razumu in kompleksnemu karakterju,pa če si še tako suha...

Izgubljena. pravi ...

N., polona.. tenkjuverimač :) .

N. ja, dejansko se je izkazalo, da je res bil! Ha, te ugotovitve so mi vedno tako strašno zabavne. :D
Ampak, veš... Včasih si se res malce sit, ampak JEEZ! A moram res potem vedno takrat ogrožat še sobivanje z drugimi ljudmi???

polonap... Pravilno si razumela :) in vem, da bo koprnenje še prisotno. Zelo in z obeh strani. Ampak malo mi pa res zamori vse tole... GH.

Luka pravi ...

...mislim da je zamoril samo tebe tale "nepričakovan" momen, ki si ga slej kot prej pričakovala. in kot moški lahko rečem, da ima "polonap" definitivno prav :) študentovo :) hrepenenje po tebi, tvojem telesu, duši ali pa po povezanosti z njo bo ostalo in je ostalo. vrjemi. mene v taki izkušnji ni zmotilo. želja ostane ;);)
aja pa pri Antropologiji učijo, da je PMS postal modern v 50ih letih. prej ga ni blo. hehe
tako da je to samo slab občutek;) ki mine ;);)...

Izgubljena. pravi ...

Nene Luka... Ko zamori mene, zamori še marsikoga drugega. Taka znam bit, sem radodarna in delim svoje razpoloženje vse naokrog - pa naj bo to dobro ali slabo.

Moderen, nemoderen PMS. Hormoni so fuj! :)

Luka pravi ...

... hvala ker svoje počutje deliš z nami ;);)
drugače je pa tale PMS kr resna zadeva. v ZDA je bila leta 2000 ali pa 2001 ženska oproščena umora lastnega moža zaradi PMS-a, tko da teli hormoni niso glih za hecat ;);)
pa upam da se naše deklice ne bojo zgledovale po njej ;););) hehe ...

Izgubljena. pravi ...

Jeez? Res? :D Vsekakor je zelo prikladen Izgovor (z velikim I). :)