petek, 3. april 2009

Sredi ceste luža, notri pade ku...

ža? ... Dar... A-a. Tanja! V lužo čofne oz. tja samo stopi, medtem ko razlaga o pronicanju vode skozi njene stopalne pripomočke. Zakaj? Stojiš v luži.
To pišem pod vplivom čudnih nemogoče-definirati-jih bolečin v predelu trebuha in to pišem pod vplivom stanja preden izpod pazduhe privlečem termometer s točno na 37stopinjah stoječo rdečo črto. To pišem pod vplivom v rokah otopelega občutka in pod vplivom občutka težkih nog. Pa še pod vplivom popolnoma brihtne glave z briljantnimi idejami - takimi, ki že mejijo na norost in takimi, ki pravijo, da dokler žival ne bulji vate z odprtimi očmi in dokler z zobmi ne zadaneš v kost, ki te spomne, da res ješ nekaj bivšega živega, uživam v mesnatih hranljivih rečeh. Kot je pašteta. Kot so fileji - bilokateri (všeč mi je odmev te besede).
(tanjarišemetulčkasto)
Izgubila sem uhan. Objokujem ga. Tistega drugega, ki se ni izgubil, bom shranila na posebno mesto, čakala, da v noro modo pride uhančkanje s samo enim uhanom (Uršin predlog) in eno prazno luknjo na drugem koncu... In vsake toliko bom pogledala fotografije, na katerih se kažem kot ponosna lastnica prelestnega, štiri evre vrednega, najljubšega uhana. Uhanov.
Pravkar se je toplina termaforja zvalila na moj trebuh. Ne, še ne razumem, zakaj nisem v postelji. To mi ugaja. Občutek, ki mi ga da punca, ko jo zavrnem pri njenem predlogu grevaven, je grozen, občutek je tak, da nikoli več zagotovo ne dobim povabila, občutek je tak, kot da sem zelo slaba oseba in tak kot sajsemvedela in tak, da naslednji teden spet dobim enako povabilo.
Vesela sem, da je danes prvi dan, ko sem v letošnjem letu prvič oblekla jaknasto črnuhinjo. V veselje mojemu garderobnemu pozdravu pomladi... Ta vikend pečem muffine.

6 komentarjev:

K pravi ...

kaaaj?! a do zdaj si nosila bundo/plašč? uirdo.

jaz oblečem jakno prec ko je nad 10° zunaj. pa še mi je vroče kdaj, npr. na troli. uirdo jaz?

no, povej tanji, da riše lepe frfotalčke, ti se pa čimprej samoozdravi. :)

Nihljaj pravi ...

Kako lepi metuljčki :)

Izgubljena. pravi ...

kolibri - tenkju za željo o samoozdravljenju... :)) Čutim, da bo kmalu!

Sicerrr paaaaa - ja, aveš, glede na to, da sem se vedno zjutraj sprehajala naokrog (okoli sedmih), bi verjetno postala kocka ledu, če bi imela na sebi samo jakno... Čez dan mi je bilo potem v bundi itak vroče, sem preklinjala mojo jutranjo izbiro, ampak zjutraj me je pa še v bundi zeblo :) .

TANJAAAAAAAAA - rišeš lepe frfotalčke, je rekla kolibri! :D

in N. je rekla isto!!! :D

Luka pravi ...

... res lepo riše. bi se takoj priporočil za kako tako ali podobno slikico ;);)...

Luka pravi ...

... kok sm nesramn. ...
želim ti čimprejšnje okrevanje ;);)..

Izgubljena. pravi ...

Hvala Luka. :)