nedelja, 12. april 2009

The Fallen One. Just for a moment.

Sem včeraj mislila, da bom prekinila z opisovanjem moje Vesoljne Izgubljenosti. Sem mislila, da bom izbrisala tudi račun na Facebooku in prenehala s sodelovanjem na forumih. Samo še posvečanje študiju (kar bi bilo tako ali tako pametno) pa posvečanje pospravljanju sobe (ta je relativno pospravljena že daljši čas) pa posvečanje hranjenju (tega mi niti ni treba posebej omenjat?) sem imela v planu.
Bil pa je samo padec. Padec navdiha za življenje. Še ta trenutek ne najdem ravno pravega, se pa trudim. Ne, ne trudim se. Prepuščam se. Naj bodo stvari take kot so, pravim. Nadaljujem z opisovanjem moje Vesoljne Izgubljenosti, račun na Facebooku ostaja aktiven, sodelovanje na forumih pa bo najbrž le... Bo enako.
Verjetno pa potrebujem nekaj novega. Dolgočasim se. Pa čeprav z večno odpeto zadrgo na kavbojkah.

5 komentarjev:

Luka pravi ...

... sej če se morš posvetit nečemu bol, še ne pomeni da je treba druge stvari ukint ;) sam posvetiš se študiju mal več, pa hranjenju, k mamo spet požeruške praznike ;);)
imej lepe praznike ...

Maychi pravi ...

Meni je pa ravno to všeč pri fb-ju, da si lahko sam izbiraš prijatelje in ne more vsak pregledovati tvojih stvari ali slikc.. Všeč mi je pa tudi zato, ker najdeš dolgooo izgubljene prijatelje..

Pri forumih sem pa itak nehala sodelovat. Te ljudje preveč hitro narobe razumejo :)

Izgubljena. pravi ...

Luka - od vsega začetka nisem imela v mislih tega, da je treba nekaj ukinit zaradi nečesa... Samo pač minilo me je... Tole virtualno. Saj pravim. Za trenutek :).

Maychi - iz istega razloga kot sem že tamle gor napisala... Iz fb bi se izbrisala predvsem zaradi želje po prekinitvi po virtualnem... :) S prednostmi in slabostmi imam počiščeno že od vsega začetka.
Pri forumih... Ah, tam je vse postalo že takooo dolgočasno. Točno veš, kaj ti bo nekdo odgovoril na tvoje in kako bo nekdo drug odgovoril na njegovo. Isto je vseee. :D

KaTkA pravi ...

hja veš šta se mora, nije težko :) tut ti boš to pogruntala sčasoma :) najhujše se je itak spravit zraven!

ei tale slikca pa trga :D ...

nefertit pravi ...

Rešitev za kavbojke - navadna elastika. Napelješ jo čez zadrgo, drugi konec pa zatakneš čez gumb. Preverjeno deluje!!!