četrtek, 9. april 2009

Sicer manj kot 30 pa vseeno...

Sovražim ponesrečene nakupe. Tudi če ga bo uporabljala Mama, bo v mojih očeh še vedno nepotrebna in neuporabna nova navlaka. Kupila sem ga v prepričanju, da je pravih dimenzij. Še tako imenovani stručko Oče me je prepričeval. Pa je doma postal za 4 centimetre daljši, kot bi moral biti. Najraje bi mu odrezala... Kolesa.
Vesolju kažem sredinec, ker je Kovček ogromen za 59x40x20 in ne droben za 55x40x20, kakršni so sicer kriteriji za ročno prtljago.

7 komentarjev:

bubbles pravi ...

sicer je res tole bolj zvonenje po toči, ampak pri nakupu kufra moreš zgleda bit kot naš fotko: tristomilijon trgovin obiskat z metrom v torbici in vsak kufer pravtolikokrat premerit. (pa mene zraven met, da lahko zavijam z očmi in me ratuje sram :D). a ga lahko zamenjaš?

Izgubljena. pravi ...

Ne morem zamenjat, ker so samo še ta večji - je bil ta najmanjši in ja! Moj fotr dejansko je bil dopoldne tam, meril z metrom, ampak doma pa se čudežno ni ustavilo pri številki 55, ampak šele pri 59 (je fora, da je prej v štacuni pozabil zmerit kolesa).

Verjetno je bila še posebej cena prepričljiva za to, da nismo bili dovolj natančni pa še to, da kovček ne izgleda ravno švoh. Pa saj ga bo mami zdaj furala :) . Jaz se bom pač morala sprijaznit z mojim malce starejšim, ki ima sicer malo sumljivo zadrgo. :/ Pfj. :D

Nihljaj pravi ...

Hvala za mere, sem izmerila svojega in je dovolj miniaturen za ročno prtljago. Suuuper! Je tudi kakšna omejitev glede kilaže pri ročni prtljagi?

Ti pa le vzemi manjšega, se izplača :)

Nihljaj pravi ...

Aja, aja, kdaj odhajaš? Ker ko greš, se imej(ta) zelo lepo ;)

Izgubljena. pravi ...

Uh N. nč bat :) - bom pravi čas povedala in sporočila in pojamrala kdaj grem :) - šibam pa 29ga aprila pa do 12ga maja :) . Tko da me maš tukej še cel mesec, da mi vsakič zaželiš, da naj se imam/imava lepo :) .

Glede dimenzij ročne prtljage je tako, ja, omejitev pri kilaži je pa do 10kg :) - kar je prav super, da ti ni ekstra potrebno plačevat za tisto prtljago, ki naj bi romala v prtljažnik :) (te omejitve veljajo za Ryanair, za druge pa ne vem :)).

janja pravi ...

Ravno sem zmerla mojega in je točno 54cm. jej :P

Izgubljena. pravi ...

Jej :) zavidam ti :P (ampak moj ta malo bolj pokvarjen je tudi 54 tako da po ta novem prihaja v poštev tisti :)).