sobota, 18. april 2009

Zapakirana v konzervo marmelade.

Kletvica, ki predstavlja "vseeno mi je" in dodatek "važn, da mam lipglos" s svojimi sicer pošastnimi glasilkami lahko proizvede le ona. Jaz bi se že davila ob izgubi svojega telefona, ona pa ostaja mirna. Pomembno je samo njeno za žnablje potrebno mazilo s hubabubinim okusom.
V svoj prebavni trakt s hitro pošto pošljem prvi paket mojega najljubšega sredstva za dvigovanje cukra. Posledično se prepričam, da sem vsaj malo polna grotesknih idej o našem bivajočem okolju. Pa tudi o njej. Vem, da jih polna nisem, se pa vseeno prepričam!
Prodajali bi me od vrat do vrat, če jima ne bi vzelo fantaziranje o karieri kokičark (je enako prodajalki kokic) preveč časa. Tako jima kljub vsemu, še posebej pa kljub moji vzvišeni nastrojenosti proti Jocu in Jocu, zaradi katere sta mi sicer samo prepovedali druženje z njima (očitno vseeno nisem tako... Retarded? :P), ostajam neprodan trn v peti. Karakter T in Karakter K. Rešuje nas kozmična povezanost.
V dolgem in najglobjem pogovoru (tako globokem, da bi se za dolžino sebe tu lahko utopila) mi je brezsramno in tako mimogrede sporočila, da sem najbrž zadnja oseba, ki bi jo ona imela za punco. Thanks for reminding me that I must be a really tough person. Spet je poudarila potrpežljivost moje druge polovice v drugi deželi in me vprašala, zakaj sem tako črnogleda vsak dan. Oh, res? Oprosti, ker nisem brezčustvena (brezčutna?) žaba, ki se niti za svojim izgubljenim vse imam noter telefonom ne ozre! Imam srce!
Če bi ji povedala, da me boli grlo, bi njen obraz dobil prikupen, a vedno bolj privoščljiv nasmeh, hkrati pa bi mi že hitela pripovedovat o novem psihološkem profilu mene, ki si ga je ustvarila v trenutku moje pritožbe nad tem, kako trpim. Niti ne pove česa novega. Le še bolj napihne svoje mnenje o meni kot ekstra ubogemu bitju.
Karakter T je grozljiv karakter. Vam rečem. In še vedno ji moram plačevat belo kavo in ji prinašat pico.

9 komentarjev:

tina pravi ...

Iz vseh groženj je nastalo. . . tole :)))

V glavnem, ni ti uspelo, si mi pa polepšala dan.

Vidim, da ti google translate odlično služi, in ja še vedno si boga :)

katjuša pravi ...

Ah, tud men si polepšala dan :)
Tvoja grozilka ni čist uspela, j***t ga :)

Izgubljena. pravi ...

Sicer ni blo v mojem interesu, da vama polepšam dan... Se pa zavedam, da tole ni blo nobeni grožnji podobn, ja. :D

Bom naslednjič. :P

tina pravi ...

Super, komaj čakam :)))

K pravi ...

važn, da mam lipglos.

jz bi dala tale stavek avtorsko zaščitit. sliši se blazno kul. res mi je všeč.

ostalega zapisa pa ne razumem povsem :]

aja, vađajna, kam pa tebe nesejo pete [in slavni kufer]?

Izgubljena. pravi ...

kolibri - mja. zmaga ta izjava - še posebej, če veš, da je izjavljen takoj po izgubi telefona :D ...

Ostali zapis je itak bolj interne narave, tako da se niti ne pričakuje oz. zahteva, da bi ga kdorkoli razumel (hvalabogu:D).

Slavni kufer me pa čez dober teden nese na Portugalsko :). Can't wait! :)

Luka pravi ...

...kaj pa "ona" meni v vsem tem? jo je strah? strah praznine ali strah topline?...
...Portugalska.... nice ;)....

Izgubljena. pravi ...

Luka... "ona" ne čuti nobene praznine, niti nobene topline... Njej je važno samo to, da ima lipglos. :))

Samosvoja pravi ...

O ti filozof. :P