nedelja, 5. april 2009

Prahasta in Šarna

Živcirajoče je. Prah, smeti, prah, zavozljani in neodvozljivi kabli, prah, smeti. Omara poka po vogalih od vseh cunj, ki jih tlačim noter, prah, okraski, ki sem jih kot mlajša verzija mene razstavljala po sobi, plišaste igrače! Pa šali, rokavice, nikoli uporabljen barvast papir, kupi beležk, rokovnikov, ki mi jih je bilo vedno škoda uporabiti... Pa sem jih zbirala. Prav tako plastične vrečke. S tem in tistim napisom. Cela polica neoriginalnih cedejev, ki jih ne bom dala v predvajalnik nikoli več... Pa prah. Ta večni prah. Darila, slike, pisala, ki so že zdavnaj izgubila željo po bruhanju črnila. Prazni listki. Kupi cunj. Prah! Zbirka skoraj polnih stekleničk lakov za nohte. Všeč so mi barve in čeprav je vsebina že popolnoma lepljiva in celo trda... Ne bom jih vrgla stran. Našla sem trapaste male igračke, ki sem jih dobivala v prilogah mikimišk... Pa so tako ljubke, v meni vzbudijo tako prijetne nostalgične občutke. Počakala bom do naslednjič! Naslednjič vržem stran!
Oh, kako rada bi imela veliko manj Stvari. Utesnjujejo me!
Oh, kako rada bi imela sposobnost, da se nesentimentalno, brezslabovestno znebim teh Stvari. Ki me utesnjujejo.

10 komentarjev:

Sasha pravi ...

Oh, s temlem se pa čist poistovetim... Tut ko pospravim sobo, zgleda razmetana, ker mam tulk stvari, bleh:S

nefertit pravi ...

Zgleda kot bi opisovala mojo sobo, nekaj let nazaj. Ampak mi je uspelo, da sem saj pol te navlake zmetala stran. Stvari pa sem se lotila tako, da sem vse to zapakerala v škatle, jih zalepila in postavila na podstrešje. In čez kakšno leto sem stran zmetala samo škatle - brez brskanja kaj je notri. Tako, ne pogrešam ničesar. Če pa bi ponovno vse prebrskala, bi znova bilo vsega škoda. Večja muka mi je ne kupiti novih stvari - nici blokcev in svinčnikov (ki jih je škoda uporabiti), razni spominki iz potovanj (na katerih se potem nabira le prah), raznih nici, me to you, snoopy figurc, šalčk (teh imam na miljone, kavo pa pijem le iz ene),... In pa še ena manija, ki se je ne rešim - nikakor se ne morem znebiti starih revij (Cosmo, Eva, L&Z, in hranim celo še Smrklje, Cool,...).

Maychi pravi ...

Saj ti bo uspelo enkrat se znebit vseh neuporabnih stvari.. Boš videla, enkrat boš imela dovolj vsega in napolnila kanto za smeti do vrha :)

Izgubljena. pravi ...

@Sasha - no, moja soba niti ne zgleda razmetana, ko pač pospravim, samo ker vem, da se omare in police šibijo od nepotrebne kramarije.. Bleh, ja! :D

@nefertit - To obsesijo z revijami sem imela tudi jaz... Pa sem jo premagala! Čeprav se mi zdi, da imam še vedno spravljen en kup kozmopolitanov.. Ampak za en rojstni dan, ko smo s puncami delale eno zlepljenko... So mi pa prišli celo prav! :D

Pri meni bi bila opcija transporta krame v klet, sem že enkrat to naredila... In se mi zdi, da je šlo fotru na živce in sam od sebe vse zmetal stran. Hvaležna sem mu. :)

@Maychi: enkrat ja... :D Ampak hočem, da ta enkrat pride že čim prej!

katjuša pravi ...

Oh, tistga hrbta, ki smo ga uporable za zlepljenko še zdj nism prebolela :)

Izgubljena. pravi ...

Jz tud neee! Mormo priznat... Kozmo izbira hude hrbte. :P

Nihljaj pravi ...

Jaz pa zadnje čase vse, kar ni v redni uporabi, vržem v smeti. Pa imam še vedno zelo nabasano sobo ... Knjig pač ne moreš zavreči, četudi so v večnem počitku :)))

Luka pravi ...

...spomladansko čiščenje :):)
men osebno je pomagala majhna žepna knjigica "Feng shu - pospravljanja", probaj si jo nekje sposodit. pomaga se ti znebit vseh malih p.... k jih sicer ne rabiš , ampak bi jih vseeno obdržala vsaj še eno sezono ;)
vredno je preletet to knjigico :) ...

storyteller pravi ...

Vađajna, če ne bo šlo drugače, pokliči mene! :) Zmečem vse stran! Hehe. No, se bova skupaj lotili projekta "kaj ja" in "kaj ne". Jst bom opravila "morilsko delo" in zmetala vse "kaj ja" v smeti! Deal?
:D

Izgubljena. pravi ...

N. - se strinjam... S knjigami res ne bi šlo tako in tu mi niti na pamet ne pade (verjetno jih moram pa imeti kar precej manj od tebe :)).

Luka - feng shui sem že nekoč naštudirala... Ampak bolj površno in ja, mi je ostalo v glavi to, da se med šaro zbira le negativna energija... Bom pa najbrž spet enkrat pošnofljala po kakšni podobni bukvi :) .

storyteller - lahko samo rečem: Deal! :) Bi res potrebovala nekoga brez vesti ja :P (oz. nekoga, ki ni čustveno udeležen v moje stvari :)).