petek, 7. marec 2008

Oranžen dan

Nekaj pozitivnega? Sveže iztisnjen pomarančni sok - vsako jutro.

Teden, ki je za mano. Poln nekega konstantnega napora. Utrujena sem, ampak v pozitivnem smislu. Vsa napihnjena od zadovoljstva, ker sem ga zaključila s tako velikim plusom.

-> Uspelo mi je uresničiti poslanstvo, ki sem si ga zastavila štirinajst dni nazaj - narediti tri seminarske, od tega pripraviti dve predstavitvi in afkors... Ni lepšega, kot pa to, da oba seminarja padeta na isti dan. Kolikor toliko sem uspešno preživela oboje - "kolikor toliko", ker sem bila pri predstavitvi partnerskih odnosov poosebljena Katastrofa, ker bi bila lahko taka fantastična tema predstavljena na mnogo bolj zanimiv način. Bilo je vroče, bilo je veliko ljudi, bila sem lačna, žejna in utrujena! --> tako je blestela le Nina, moja zvezdna aura pa je bila bolj šibka, pri tistih trapastih (primitivnih) družbenih strukturah pa itak... Biiip! Antropologija sux in tudi ta bi bila menda lahko veliko bolj zanimiva. Tista tretja seminarska (o našem super razsežnem umu) pa je bila na moje veliko presenečenje - sprejeta. Predstavitev le-te pa me čaka čez kakšen mesec.

-> Mami in oči sta si baje privoščila čudovitih nekaj dni zase, jaz pa sem bila prepuščena na milost in nemilost mojega superbrata (ki sicer JE kul, ampak glede pogajanja za karkoli... je pa enostavno porazen). Zato sem se za dve noči preselila k dragiju, ker se mi pač ni ljubilo izgubljat živcev z usklajevanjem prevoza do železniške.

-> Raje kot lastno brucovanje, smo si izbrale FDVjev žur v Emonski. Samo nekaj ključnih besed: Nika, Nina in Maja. Smeh in jok. Laško in Cuba Libre. Nenormalna gužva in Jan. Zoprni varnostniki in študentski dom. In sem lezbijka!

-> Zoja, tebi pa želim vse najboljše za rojstni dan* (včasih sem tako zoprna do tebe, ampak te imam radaaa. Samo avtoriteto tete hočem ohranit:P)

(Zoja, kakšen mesec nazaj, photo by Matic seveda)

7 komentarjev:

janja pravi ...

joj jst pa nism mogla it u emonsko zarad zobobola ;)

Poplava misli pravi ...

spet jst:) pač morm mal pokomentirat, v bistvu ne bom neki ful komentirala, ampak mam pa ene 2 vprašanji....zakaj smeh in JOK? In kaj je s tole lezbijko?

Poleg vsega ti pa morm povedat, da smo vs vse na brucovanju pogrešal, pa da ste zamudile nekaj neverjetnih plesnih korakov Slavkota in Mažgonke:)

P.S: A ti znaš kj tole psihologijo, k jst pojma nimam! Jst si bom eno knjižico od plonka nardila:)

Izgubljena. pravi ...

janja - sej veš, da je bil to le eden od mnogih žurov:). Jih bo še dost:), ampak zob pa vseen kr čimprej v red sprav:) (povej mu ta svoje!)

calyx - đizs, ne omenjej mi muska! Že dva dni skupi se kregava pa pretepava pa ne prideva na isto valovno frekvenco, tko da tud jz ne vem kako bo šlo v sredo :/ ... Bom kšno fotokopijo tvoje knjižce nardila, ok? :D

Za brucovanje mi je seveda kr po malem žov, ampak vseen mi pa ni žov, da sem bla v emonski:) - mislm, zakaj ni mogl to dvoje bit skupi??? :D Glede lezbijke ti osebno razložim (je kr smeh-scena:D), smeh pa jok pa itak... standardna posledica alkohola :D

Anonimni pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
fissshy pravi ...

a daj darja :)
kdo je blestel?
kako prosim?? :))
jaoooo si smotka* :)
ma vano, da je za nama ;)
...drugače pa....musek je tudi in drugače...da veš....imaš full kjut nečakinjo :)

Izgubljena. pravi ...

Tenkju Nina... To pozabim vedno, ko se derem nanjo :D

(drugač je pridna:))