ponedeljek, 10. marec 2008

uhanom sledi regrat

Nora sem na uhane in še bolj nora bom, ko nabavim še eno deset novih, kateri pa skoraj zagotovo nikoli ne bodo dosegli take časti, da bi viseli na mojih uhljih.

Da sem se dokončno prepričala, da znanja za sredin kolokvij sploh ne potrebujem, je že kakšen dan, dva, tri, kristalno jasno. Da pa me, kljub temu spoznanju, nekaj neprijetno prasklja v globinah moje podzavesti (kar posledično že nabija v področje zavednega) pa se mi nekako ne sovpada z logičnimi postavkami, ki jih narekuje moj Jaz. V primeru, da bi mi prav zares mahalo čisto dol (in zraven veselo opletalo naokrog), se verjetno ne bi trudila in printala slajdov našega velecenjenega profesorja in tudi njegova knjiga me ne bi spremljala na vsakem koraku. Ne štima to dvoje, ha? ((če je tole napisano slučajno preveč-v-en-drek-spacano, svetujem branje 'besedo za besedo'))

Spet sem deležna obtožb trehčetrtin štiriperesne deteljice. Da se poskušam odtrgat od treh pereščkov in da hočem hoditi po svetu kot samostojen perešček... Halo? A smo že našli kje pa kdaj deteljico, ki bi imela samo eno peresce? Nikakor! (- če že, je bil to potem regrat -) Oh, ljubosumnice. KLOROFILA VAM PRIMANJKUJE! ("žleht do mene biti" pomeni "pojesti zajc vas vse tri"! :P - zato pridne bit!)

In prosim - nočem več čokolade! Po zadnjih izračunih mi namesto krvi teče kakav in če bo šlo tako naprej, bom v roku treh mesecev postala največja Milkina krava na svetu!

Ker sem (MENDA!) velika brskačka, ki veselo brska po ne-mojih mobitelih, sem že vnaprej dobila zobno batino v levo ličko in sedaj po svetu veselo skakljam z rdečim flekom na obrazu. Naj bi bil le posledica majhnega grižljaja:) (smeh).

^^ dokaz, da sem prav zares brskala po telefonu, ampak prisežem, da samo z namenom, da sem dobila tole več kot eno leto staro sličico z mobitelaaa... Pa še enih par, no. ^^

In ker sem danes precej neodločna, ne bom objavila nobenega videa od Vaya Con Dios! Joj, se mi pojejo danesss.

Btw - meni nevednici... Mi lahko kdo razloži kdo za vraga je Estrella??

27 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Prosimo, da nas ne omenjaš več na blogu, prav tako lahko izbrišeš naše slike, ker nas je sram, da smo se kdajkoli v življenju družile s tabo. V Bufa pa pojdi z novo soulmejtico.

Izgubljena. pravi ...

uuu, kakšen uraden komentar:P

Anonimni pravi ...

Jest se popolnom strinjam s tabo katjuša. . . najbolj da izločmo to 1/4 detlce ker nas itaq samo izrablja in brez nas 3/4 bo itaq samo še siva miška darja in nič drugega. . . ker ne bo imela več o čem pisati. . .

Izgubljena. pravi ...

Ha! Podcenjuješ! Ja sej, pol boste pa sam triperesna detelca - kar pomen, da boste ena velka navadna NESREČNA detelja. Ha! Jz vm vsaj srečo prnašam in če jz ne bom mela o čem pisat (joj, k da ste cel moj svet! ... ja no, sej mal ste), pol tud ve ne boste mele o čem se pogovarjat med predavanji:P

Pa še zajc vs bo pojedu, ker niste pridne (:smajli, ki zategne faco:)

Anonimni pravi ...

Sj si bomo najdle novo četrtino detlce da jo bomo lahko spet izločle :P

Izgubljena. pravi ...

Nobena ne bo tko fantastična kokr sm pa jz:P (in btw - znebit se me itak navte mogle, ker sem glede odnosov najbolj vztrajna oseba v vesolju! vs bom zasledvala na vsakmu koraku in ja... Tko bom imela o čem pisat:D)

Anonimni pravi ...

Popolnoma se strinjam s tabo tina...ta 1/4 deteljice je popolnoma brezvezna. Pomojm že kr mal smrdi. Brez nje bomo spet vzcvetele. Glasujem za to, da jo odrežemo stran. Pa naj ji zmanjka navdiha za pisanje. Mi se na predavanjih lahko pogovarjamo o hrbtih,ne pa o takih zahrbtnih in izkoriščevalskih ljudeh...pffff...

Anonimni pravi ...

Predlagam za novo 1/4 deteljice evo. ona je 100x boljša kot pa darja...

Izgubljena. pravi ...

:D C C ja... Ne laž si! Mene se ne da nadomestit katjuša:P Sprjazn se z resnico!



Mimogrede - A si me blokirala na msnju? :D

Anonimni pravi ...

Ja jest bi tut evo :D


PS: pol je očitno tut mene zablokirala. . . a bi slučajno se primigala na msn?????

Anonimni pravi ...

Ah darja tebe se z lahkoto nadomesti...
Ej, ne da se mi. Beremmm...pa še z darjo se mi ne da ukvarjat.
Tina, tebe pa ljubim :D

Anonimni pravi ...

Ti rit lena :D:D

Sam si kruta veš. . . mah NEEEE =)=)=)

Anonimni pravi ...

aja tudi jaz te ljubim katjuša***

Anonimni pravi ...

Če dejstvo poveš, nisi krut :P
In ja, lena rit sem :D

Izgubljena. pravi ...

A pa vesta, da sta vidve večje prasice od mene? A pa vesta, DA LAHKO ZAKLENEM BLOG PRED VAMA! A? A? A?

A tle se ti pa da ukvarjat z mano. Joj, te bom u petk prebutala katjuša. Tebe tud Tina. V ličko te bom ugriznla.

Anonimni pravi ...

Pa zaklen. Kdo pa bere ta jajc od bloga.
In v petek me ne boš prebutala in ne boš tine v ličk ugriznla, ker ns sploh ne boš vidla. Ha!

Anonimni pravi ...

Punca pejta pogledat moj mejl k sm vama ga poslala. . . ja tut tep darja :D

am drgač pa . . . mah nč

Anonimni pravi ...

punce*

Anonimni pravi ...

Hvala lepa tina.
Zdj grem pa spat :D
Lahko noč, TINA.

Izgubljena. pravi ...

Oh, Tina... "fwd:fw:ZA PRJATLE" Oh, Tina. Jo soj ganjot. Hvala <3.

Anonimni pravi ...

ja fak kakšne debate jst zamujam nooo, bohvar men kj sporočit ane, ANE, SJ pa lih zdj k vs najbol rabm:) ko sem spoznala da maggie pa župnik ne bosta skp, da se bo poročila z drugmu...
pokonc me drži sam to, da obstaja še druga kniga:)
oh ja, mal sm zašla, čustva pač, danes se počutim zelo odlično in pa Darja, seveda da se vidmo u petk, ne pusluš teh dveh bab, i will šut them tomorov, i will šut d bičez:)

Izgubljena. pravi ...

Mojči, ponovno si me prepravila s pozitivno energijo... VEDNO MI STOJIŠ OB STRANI KDR SM TARČA BREZOBZIRNIH IN LJUBOSUMNIH NAPADOV DRUGIH DVEH CVETK! <3 (fak, k na glasujzame:DDD) Hej hej heeej ti znaaaaš :*

Anonimni pravi ...

Mojca molč. Ti morš z mano potegnt,če ne ti ne bom več dovolila brat in pol ne boš zvedla kaj se maggie zgodi :D
Darja, na glasuj zame bi te tako z užitkom odstranili...

Anonimni pravi ...

goooooo Darjaaaaa

5kaaaaaaa:)))))
FAK, sou nou may stajla
Katjuša, tega mi nebi mogla narest and you know it!!!!!:)

Izgubljena. pravi ...

petka!? :D Si pa vsaj desetko zaslužm!

Em... O kateri meggie pa pravzaprav teče razprava?

Anonimni pravi ...

Oh, mojca sj vem :D
Darja, to so interne fore. Vse zveš jutrrr :D

Izgubljena. pravi ...

V petek dragica:P