ponedeljek, 3. marec 2008

Beautiful Mind

Opozorilo: osebam, ki niso prepričane v stabilnost svojega duševnega stanja, branja nikakor ne priporočam. V primeru, da se branja kljub opozorilu lotite, svetujem hmeljeve tablete*, ki čudovito pomirjajo, a odvratno smrdijo.

*tablete na hmeljevi osnovi

Noč z nedelje na ponedeljek... Nikogar nikjer, nobene žive duše. Samo Jaz, moj Marsovc, ki me nezavedno sili na bruhanje (če ga imam pa tako radaaa), moj Mačji Boy, ki se na vsake toliko poprasklja okoli glavice in pljune... Nekaj-pač Ven, in Mojih tristo dvaindvajset Osebnosti, ki se ne znajo dogovorit, katera bi bila ta trenutek glavna.

Nisem bitje za razmišljanje, ki bi se znašlo v določenih nenadnih okoliščinah. Stvar moram dejansko premlevat in premlevat toliko časa, dokler ne ugotovim, da sem premlevala zaman in da je bila stvar itak že takoj na začetku jasna. Moje sobitje me skoraj vedno lahko zatre in moje Dostojanstvo (ha?:D) lahko spešta že s tem, da grdo pogleda mojo desno supergo. V oblikovanju svojih argumentov sem včasih tako počasna, da me lahko prehiti celo... Tina? (HA!:D) In zato sem običajno tiho... Čez določen čas pa butne iz mene moje super dognano prepričanje (včasih tudi v tisti vodeni obliki slanega okusa) in takrat izpadem... Skrajno smešno.

Sem bitje za razmišljenje, ki se mora nujno napisati nekam, da dobi neko končno, smiselno celoto. Pravzaprav ne nujno napisati. To je le olajšava. Lahko do tistega sklepa, ki je tako ali tako že na začetku jasen - samo, da ga Jaz in moje Osebnosti ne vidijo, ker so pač vedno tako zelo skregane med sabo - pridem tudi na naraven način. Samo nekaj konfliktnih situacij moram dat skoz in že bom dojela, da sem se za brez veze zabijala v zid. Z glavo. Z vsemi tristo dvaindvajsetimi Osebnostmi vred. (a se čuti, da se pravkar ubadam s seminarsko o partnerskih odnosih?) - yeah... It is painful too:).

Definitivno sem tudi bitje, ki tako hitro podleže resnicam razmišljanj drugih ljudi, da je že prav nezdravo! Se vidi v tem, da se mojim Osebnostim na vsake toliko časa pridruži kakšna nova.

Nesmiselno je Tole. Brez koherence. Neke vrste brainstorming. T.i. Vagi-brainstorming. Brez smisla za ostale, s smislom za eno od Mene. Za moj svet, za dimenzijo v kateri obstajam le Jaz... And you know who.

Obljubljam, da v bližnji prihodnosti (roku štirinajtih dni) prihaja na te strani študija o nadvse zanimivi ženski tematiki, ki bo narejena by Vagi&Co. (in ne, nikakor nisem jaz vodja pa tudi naslova še ne izdam). Rada sem Njegov Bučman. Nina, tebi pa se opravičujem, ker moj nočni termin posvečam bedarijam, kot je Tole, a kljub temu sem prepričana, da bova v sredo zablesteli:P (oz. blesteli).

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Oja :D
Komej čakam kosilce, kjer bomo predebatirale zelo pereč pojem ob katerem si zaželiš, da bi se tisti Nekdo, ki ga ima, dobesdno razpočil...

Izgubljena. pravi ...

In ta Nekdo ni samo eden! Jih je cel kup! :D

Anonimni pravi ...

Teh Nekdojev je zadnje čase skoz več. Množijo se kot zajci :D

Izgubljena. pravi ...

Ti si en zajc :D Ne, sj maš prov... Ampak ko si pač pozorn na ta efekt aveš, ga opažaš pri vseh :D

bubbles pravi ...

jst sem samo hotla povedat, da so une tablete res zakon (kokr kol "mamilejemzžlico" se tole zdejle sliši :))!

Izgubljena. pravi ...

:D ane, dejansko pomirjajo... Čeprav mam včasih filing, da delujejo kot placebo pa nič drugega :D

bubbles pravi ...

jst sem mela iste pomisleke, pa so vseen delovale, tko da pomoje je dejansko res. no, pa v bistvu tut če ni: sam da spim :D

Izgubljena. pravi ...

Mja.. Če ne pa zvrneš vase eno flaško pirčka:))

fissshy pravi ...

...hehe, seminar(ja) sta za nama :)))

Izgubljena. pravi ...

Za nama sta ja :D Ampak pred nama je pa soočenje s muskom :D