sobota, 22. marec 2008

Sneženi Volkodlak

Bolj kot zunaj, sneži v moji glaviii. Grozni zameti na cesti so, zato je pretok celic ponekod oviran tako močno, da nastajajo prometni zastoji. Damn! To naj bi bila pomlad?

Popoldan sem vsa vzhičena prejela novico, da se najdražji vrne danes do polnoči. Ko sem vse splanirala in se pripravila na velik skok v njegov objem pa se oglasi tisti Glas, ki me postavi na realna tla "na pol bolna pa že ne boš letala naokrog!"... Ha? Saj nisem bolna? Samo malo blažji glavobol imam... In malo hujši 'grlobol' in... Velik del popoldneva sem prespala... "Ne vidim rada, da se sprehajaš sama naokoli ob tako pozni uri!"... spet Ha? Sem se že večkrat pa se mi ni nikoli zgodilo nič hudega. Seveda sem odreagirala skrajno najstniško in saj ne, da se nisem tako tudi počutila! Stara bom 21 let in ne potrebujem še enega višjega Glasu, kot da nimam že svojih dovolj! V takih momentih - pa naj se sliši še tako grdo - sovražim svojo Roditeljico. Tako me je spravila iz tira, da se... Ja! Še učit ne morem več! (kot da sem kdaj se in kot da je bil kdajkoli to moj namen)

(((vse moje repenčenje je povzročilo, da se je Zver spravila še na mojega drugega Roditelja, ker je pozabil zapreti okno v spalnici)))

Recimo, da sem se po treh zaužitih Hova tabletkah pomirila (tistih na hmeljevi osnovi) in da sem se z Roditeljico pogovorila in da jo na nek način razumem, da jo skrbi za svojega mladiča... Ampak, če sem se pa tako veseliiila, da se Ga po več kot enem tednu dotaknem!

Še en razlog je, da so se klimatske razmere v moji glavi tako spremenile. You Know Who (ah ja... Tako jo bomo od sedaj naprej klicali! - moj navdih za to je Lord Woldemort) se je odločila, da bo naredila točno to, česar me sama obtožuje. Čeprav smo bile že 14dni dogovorjene za današnji večer, je lepo spakirala in šla k svojemu - sedaj bo moja nesramnost krepko prestopila mejo zmernosti - sugar daddyju (glej 4. definicijo o rich manu), sporočilo pa predala preko sms.a. Ne, to ni storila zato, da bi se mi maščevala, ampak iz razloga, ki sem ga napisala že v prejšnjem postu - njeno podstrešje nikakor ni primer zgledno pospravljenega. Doh, prav zares ni oseba, ki bi si lahko dovolila očitke, kakršnih sem bila deležna včeraj.

Se opravičujem, ker smo v tokratnem postu nagnjeni k wiki-izobraževanju in se opravičujem Maticu, ki bo vsak trenutek poklical in bo moral poslušati moje trapaste tegobe. Bi mogoče to lahko bil PMS? Not - baje je polna luna, ki naj bi prav zares vplivala na naše razpoloženje? Ali je to spet le eden od bistroumnih produktov tistih, ki iščejo izgovore za svojo sitnobo?

Ah! Nekaj mi je pa kapnilo na mojo že popolnoma ZAmedeno pamet. Volkodlak - človek, ki se ob polni luni preobrazi v groznega velikega psa, volka, ki raztrga vse kar leze in gre (ali karkoli že) - dejansko je to prispodoba za človeka, ki podleže luninemu vplivu in takrat postane siten in tuli in laja na vsakogar, ki se mu približa, na koncu pa dokončno raztrga njegovo, sicer čustveno stabilno, osebnost. Če jaz nisem fantastična!?

7 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Polna luna ima definitvno nek vpliv, ker toliko čudnih dogodkov, kot jih je bilo na sporedu ta teden, pa toliko čudne volje in odzivov s strani ljudi, že dolgo nisem doživela. Bolj kot razmišljam, mi ne pade na pamet niti en človek v moji bližnji okolici, ki bi bil v tednu, ki se na srečo izteka, dejansko razpoložen - še tisti, ki so sinonim za 'srečo in veselje na dveh nogah' so podlegli, torej le ni tako za lase privlečeno (malo tolažbe:)).

Anonimni pravi ...

Ta situacija z junovhu me sumljivo spovne na dogajanje pred enim tednom, samo da si bla ti tkrat v vlogi junovhu. . . (sicer situacija ni bila enaka, ampak je pa bila podobna). . . think about it

Anonimni pravi ...

Oh, tukej se pa morm postavt na Darjino stran. Mogoče se ti res zdi situacija podobna toda ni. Junovhu je ena egoistična buča, ki misli, da je ona prva na svetu potem pa daleč za njo nikogar, potem je pa spet ona :D Poleg tega je bila Darja samo v dilemi ali naj izbira med štriperesno deteljico ali najboljšo prijateljico. Poleg tega je Darja preveč dobra oseba in noče nikogar užalit in je raje odložila nas, ker smo pač baje zelo razumevajoče osebe (tuki se je motila :D). U glavnem, Darja je 1a oseba in nikoli se ne bo spustila na tako nizek nivo kot junovhu. Pač se ji ne da cel večer poslušat o denarju in ostali h materialnih zadevščinah. Junovhu pa ne dojame tega.
Darja, ostan taka kot si :P

Anonimni pravi ...

ok no sj jest sm misnla samo na skenslanje nč druzga. . . junovhu je itaq en podn ud človeka

Anonimni pravi ...

matr bičez, vse zmerej prej dojamete kdaj blog izide:) nikol nism taprva komantatorca matr...
drgač pa katjuša... sm kr zajokala k sm tvoje prebrala, a si ziher to ti zmožna napisat:D heeheehee

Izgubljena. pravi ...

@n.: hvala bogu, da ta vpliv lune traja le nekaj dni :) - like piemes, right?:)). Vsekakor - tudi, če ne drži - sta obedve zadevščini kar lušten izgovor za vsakršno sitnobo:P

@anonimni: :P situacija v nobenem primeru ni bila podobna tej situaciji, ker vseeno nismo bile konkretno dogovorjene za datum (še vedno vztrajam pri tem :D)

@katjuša: take oke sem dobila, ko sem tvoj komentar prebrala: O_o (čisto izbuljene :D) in wooow! Res, še zdej ne morem verjet, ampak woow! sploh izdavt ne morem ene besede, ker sem tako ganjena in presenečena in joj, kolk te jz obožujem katjuša! :*

@mojčca: joj lubica, dons maš rojstni daaan - sem ti (s pomočjo katjuše in tine afkors) namenila en post:) - upam, da ne boš preveč razočarana, ko ga boš brala:/... Drugač pa, aveš jz mam naštiman google reader, da sem skoz na tekočem kaj se dogaja na vseh blogih, ki jih berem in skoraj vedno je moj komentar ta prvi :P - tko, da svetujem:)

Anonimni pravi ...

mojčca: itak, da sem sposobna jst to napisat. Tud jst mam čustva (včasih...) :P
darja: tudi jaz tebe obožujem :*