ponedeljek, 31. marec 2008

double pussy

Me? Pussy? JA!

Prvič: ker sem Maji obljubila, da bom naredila nekaj, če ona reče nekaj nekomu, ampak tega nekaj nisem naredila, čeprav je ona tisto nekaj nekomu rekla (Maja, ampak priznaj, da si čisto potiho to 'nekaj' rekla:P), ker sem pussy, velik pussy IN ZATO MORAM TO JAVNO RAZGLASIT! Pussy sem.

Drugič: trapast pussy sem. Spet sem želela ugajat dvema bitjema hkrati, na koncu pa naredila najbolj egoistično potezo (oba pustila na cedilu). I am trying so hard! Vedno! Pa mi nikoli ne uspe. Potegnem svojo pussasto rit za sabo 'na varno?' in potem trpim posledice svoje neumne odločitve (beri: tepem se, da ni res).

But, you still love me? Right?

Hočem rešit svet, ampak na koncu vedno sebe potunkam v drek. Samo sebe tolažim s tem, da je važen namen, ampak v tistem trenutku določeni Nekdoji tega nikakor ne vidijo. Pa jim ne zamerim, ker na njihovem mestu tudi jaz tega ne bi jemala kot... Trud? Huh, I'm such a Loser.

In responsi mojih poslušateljic na ta moj večni double shit on my face?

Citiram, Estrella pravi:

jest bi se na tvojmu mestu zabrskala v en kup smeti in ostala tm za vedno, popolnoma neopazna, dokler ne bi strohnela v humus.

Humus??? Tina, zakon si! :P

Citiram; Katjuša pravi:

oh darja, nisi smet.

Katjuša, respect!

Srečna pa sem, ker se mi je končno začel miren mesec. Tudi ta kolokvij, ki sem ga odpisala danes, bo najbrž "GLOBOK", upam na najboljše (torej Šest), čeprav sem že zdavnaj izgubila upanje... Vsekakor vztrajam pri tem, da so muzeji dolgočaaasni!

Jutri - vstat bom morala ob "nečloveški uri", kot bi se izrazila Tina:) - me čaka sistematski pregled, jeiii! Can't wait! Bom šla čas metat v prazno, ampak si to končno vsaj lahko privoščim;).

Have a nice day!

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Uf, Tina je pa spisala globoko izjavo. Darja, ne sekirej se. Tako kot si te mamo rade. Čeprav včasih malo manj :P

Izgubljena. pravi ...

Jei, katjuša, u mean a lot to me, too. I can't live without you!

:D Ampak vseen upam, da me ma, kljub mojim supervelepoteznim napakam, rd še kdo drug, ne samo ve tri :P

Anonimni pravi ...

Loti te ma tud baje rada. Mi je ravno zašepetala v ušesce :P
Z egom pa veš kako je... brezveze...sam živčnga fašeš...pol pa je une smrdljive tabletke...res brezveze...:P (tole se res depresivn sliš)

Izgubljena. pravi ...

Oh, srčece moje :P

Čeprov vseen - tokrat zdej ni bil čist noben ego prisoten..:/ Tko, da za dons nimamo nobenga izgovora, da bi žvečl hmelj:P (pa ti tud ga nimaš, ker te je mojca lepo presenetla dons:D)

Pika pravi ...

Katjuša drgač je bla ta izjava sarkastično mišlena, ker se je darja zelozelo pritoževala kako zelo gozna oseba je. . . drgač sm bla pa še sama presenečena nad njeno globino. . . nisem vedla da zmorem :)

Maychi pravi ...

Hihi... Tako je ponavad, več oseb kot želiš ugajati naenkrat, več jih prizadaneš..

Evie pravi ...

Mnja, težko je poskušat ugajat oz ustežt vsem, svaka čast tistim, ki jim to znese. Js sm se že zdavnaj nehala trudit. Zdaj mi je pomembno, da sm všeč sama sebi, da počnem kar je dobro zame (ok, ne zdej uno, da grem preko trupel, ampak v mejah normale) ;)
Pussy sm pa vseen velikrat, spomnimo se samo moje stave s triženjem las. Osmica je že tretji teden v indeksu, lasje se pa še kar bohotijo do sredine hrbta :rofl:

Izgubljena. pravi ...

@maychi und evie: tnx tistemukomurkolipačže, da nas imajo tista bitja, ki jih razočaramo, kljub temu še vedno rada:) in - sreča za njih - tako imajo v šibkih trenutkih vsaj material, ki nam ga lahko mečejo naprej:D... Oh, na srečo smo vsi samo ljudje;)...

...in evie: glede las si čisto upravičeno pussy:P - tudi jaz bi bila:)

@tina - še vedno si zakon:P

KaTkA pravi ...

sam pokaž mi enga k še nikol ni stisnu repa med noge in se raj skril koker pa kej naredo kar je blo treba :) ...
anyway, ti vsaj priznaš, drugi se še zmeri slepimo, da si vse upamo :)