četrtek, 12. junij 2008

12. junij

Mineva 21letnica (hah), kar je na svet prijokalo dete, katerega glavni cilj je - spremeniti svet in preživeti. Osmo od sedmih čudes sveta, bi dejali dve tretjini ljudi, ki jo poznajo (tretja tretjina ji je namreč skorajda identična in tako na njej ne vidijo nič "čudesnega").

Vsem se zahvaljujem za to, da ste za minutko pomislili name, ob tem postali, se prijeli za srce in globoko zavzdihnili ob prijetnem občutju, ko vas je ob tem dejanju prevzela vagi.Toplina. "Nekdo je pa danes za eno leto bolj zoprn," ima napisano na msn.ju oseba, ki naj bi bila zrcalna podoba mene (to zadnje je izjavila Tina:)). "Pazi, da ne boš preveč pijana! To bi bilo v tvoji starosti lahko že nevarno!" mi je zaželel moj najljubši sošolec. "Upam, da sem ti prva poslala sms za rojstni dan in upam, da sem te zbudila!" je svojo željo po special place in My heart zadovoljila moja t.i. bestika. Osebno sem prvo čestitko prejela od človeka, ki je poskrbel, da sem Tukaj in sicer nekaj minut čez pol prvo uro zjutraj (se ne spomnim kaj je bilo tako pomembno, da sem takrat še ždela za računalnikom).

Rada se imam in si tudi sama želim lep rojstni dan (ob izgubljanju živcev pri iskanju pravilnih statističnih rešitev).

Še enkrat prav lepa hvala za to, ker mi na Moj dan pokažete, da ste srečni, ker me imate (oz. da izpolnjujete vljudnost, ki jo narekujejo splošne družbene norme:P).

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

prve svaaa, neizmerno te ljubiva, prav tako katjuša

bubbles pravi ...

ooo, končno sem na en blogerski brzdej točna :D
vse najnaj, pa velik kalcija, da ne bo težav z osteoporozo!

Anonimni pravi ...

Ja, ja. Sta Mojca in Gina(?) povedale svoje :)

Samosvoja pravi ...

vse naj naj. ;) mwa mwa mwa :D

nefertit pravi ...

Vsenajbolše!!!

Izgubljena. pravi ...

Oh, bejbe:D Hvala leeepaaa:* Ju ar gorđs! :)

Katja pravi ...

Ej bejba, vse naboljšeeee!!!!