sobota, 14. junij 2008

Moja mineštra + Darja.

Po domače in s težkimi besedami povedano - za en drek se počutim. Neumno in brez energije. Koncentracija je močno pod povprečnim nivojem (ta nivo je, kot vemo, že tako precej nizek). Neumno gledam v številke, črke in parametre - povezave med njimi ne najdem! S to utemeljitvijo sem tako za danes končala z mučenjem mojih izžetih sivih celic in se prepustila novemu albumu Coldplayev, pri čemer se niti ne trudim, da bi uredila naslove posameznih komadov, čeprav je to za moj del perfekcionistične narave (seveda, tudi to premorem) zelo moteče. Izčrpana sem namreč!

Razveselila me je lastna odločitev za nakup novega komunikacijskega sredstva. Ne zato, ker bi se pri zdajšnjem prenaglila in ga malo preveč močno zabrisala v tla (ja, to je tisto moje najljubše opravilo v prostem času) in ne zaradi zadnjega poraza proti lastni Morali (ta je opisan na koncu te objave), ampak zato, ker me ponovno izsiljujejo z mamljivo ponudbo - 50€ ali nov telefon (z namenom podaljšanja naročnine).

Razveselil naj bi me Seks v mestu. Na moj rojstni dan. Moj najljubši fant je pogoltnil moški ego in me peljal na ogled filma. Prisežem, da mi je bilo žal za mojo željo. Definitivno to ni film za na filmsko platno, ampak le za na strogo dekliški večer, kjer obstaja možnost pritiskanja na gumbek na daljincu - poimenovan Pause. Še posebej odpriporočam film osebam, ki imajo težave z mehurjem in orientacijo v kino dvorani. Sama sem pet minut pred koncem odvihrala na wc, zadnje minute filma pa sem morala pogledati daleč stran od mojega (trpečega) kino sopotnika. Pripadel mi je še (še vedno za rojstni dan) potop v globočine ljubljanskega termalnega vrelca, ki izvira iz ljubljanske podtalnice (govorim o Atlantisu), spust po strmini skoraj edinega tobogana in 5minutno naslanjanje riti na klop v savni (celo tako dolgo mi je uspelo zdržat).

Spet za rojstni dan sem, naravnost from: Moja Bejba, moja Soulmejt in moja Šugar, prejela posebno darilo. O meni so natipkale tisoč neizpodbitnih dejstev, ki jih moram obvezno objavit javno. Pa poglejmo...

(citiram)

Darja je eden izmed bolj zmedenih lističev štiriperesne deteljice. Njenih sto osebnosti sestavlja njeno bistvo, ki je nenadomestljivo.
Tisoč dejstev o naši bejbi:
  • Je revček (to vedno znova in znova zanika, ampak to je dejstvo in nekega lepega sončnega dne brez oblačka na nebu bo Darja končno doživela razsvetljenje in bo dojela ta, za njene možgančke, izjemno težek podatek).
  • Pri svojih 21ih letih je ugotovila, kaj želi študirati, zdaj se mora samo še zmotivirat za učenje.
  • Še 998 dejstev.
  • Tole je no go.
  • Pisateljica enega izmed bolj branih blogov z naše strani, čeprav moramo vedno nekaj ignorirati :).
  • Pretežno prisrčna.
  • Pretežno izgubljena.
  • Pretežno zelo čustvena - pms je vedno dober izgovor za napade mešanih čustev, katerim so izpostavljena vsa živa in neživa bitja v radiju 100 metrov.
  • Vsako leto bolj zoprna.
  • Vsaka stvar jo vrže iz tira,
  • Je naš mali ljubki depresivko:P (to se mogoče sliši tako kot, da je majhen medvedek, v resnici pa je ena zlobna pošast, ki se izživlja nad šibkejšimi od sebe :)).
  • Naše Darje ne bo nihče j**** - kot tudi nas ne!
  • Seveda je včasih malce preveč pogumna, zato velikokrat dobi po nosu, ker se zaplete v pregovarjanja z ljudmi, ki imajo boljše sposobnosti argumentiranja (tamala, ne se zaj*****t z nami :P).
  • Pretežno se na hard bori.
  • Še 985 fektov (strah naju je čisto majčkeno, ker bo kmalu prišla Katjuša in bo morala poslušati Rbd).
  • Ponosna "bivša" lastnica črnega mačkona - ker so zdaj lastniki vsi, ki prebivajo v tistih rovtah + mačkon postaja čudno rjave barve (kaj ga ne pereš z pervolom black magic?).
  • Ima mutiran ego (tipi majo čuden ego, ampak niste pa še spoznali Darjinega in tega si zagotovo ne želite, ker ima bejba ekstremno sprevrženo domišljijo in se je vsi kar malo bojimo - sploh, ko se začne basat s tableti na hmeljevi osnovi, ki so baje neškodljivi. Ha, če verjameš v smrkce...).
  • Odvisna od pirčka (tako kot to velja za vino tako to velja tudi za pivo - eno Laško na dan za zdravje :)).
  • Bejba ima zelo neizviren okus za pico - celo življenje žveči margerito + izredno posoljeno. Darja kje je tvoj gurmanski okus?
  • Njena kolena so višek umetnosti. Pri njih si je stvarnik še posebej vzel čas in jih naredil enostavno čudovita!
  • Njeni lasje imajo kar pestro zgodovino. Globok pečat na Darjini samozavesti je pustilo striženje na domu, ki se ni končalo ravno tako kot si je zaželela. Darjini lasje danes pa rastejo in z vsem srcem upamo, da bodo postali dolgi in sijoči (uspelo nama bo!).
  • Rock Otočec pazi se - največja pujsa se bo prišla valjat v tvoje blato...

Dejstev je še veliko ampak najboljše, da našo srčico ljudje spoznajo sami in se odločijo ali jim je všeč ali ne. Nam ustreza na vsak način in zaenkrat še ne iščemo njene zamenjave :),

Za konec pa še: Darja, kljub temu, da v sebi skrivaš temačne skrivnosti in da nisi bitje z popolno kožo in vsemi stvarmi, ki sodijo zraven - še vedno te imamo rade in ti za 21. rojstni dan želimo vse najboljše.

Komentiranje sploh ni potrebno, kaj? Hvala punce moje:*. In da vam povem - VERJAMEM V SMRKCE in željo za študij sem poznala že pri 19ih, DA VESTE!

Pravzaprav sem se sedaj s tem ukvarjala toliko časa, da se drekljivo skoraj ne počutim več... Kar nekje sem dobila dozo energije, ki bi jo lahko racionalno uporabila za ugotavljanje poteka vseh tistih statističnih metod. Nah... Grem spat. Bom jutri.

3 komentarji:

Poplava misli pravi ...

Darja! You rule!!!!!:)

Nihljaj pravi ...

Drekljivo počutje? :)))) Najboljši neologizem v zadnjem času hehe.

Sicer pa - hvala za zapis o cdju coldplayev, jaz sem čakala na prihodnji teden, pa vidim, da je že na netu. Vsaj nekaj :)

Izgubljena. pravi ...

Tanja! Aj da rul! :D Pa tudi ti:P - vprašanje je samo kako bova jutri:D

n. - sploh ne vem kater izraz naj uporabim za to mojo psihično in fizično nezmožnost produktivnosti :D ... Pa naj bo to drekljivo počutje (da se tisti "drek" malo bolj preifnjeno sliši:D).

Album od coldplayev je pa super:).