sreda, 25. junij 2008

Izgubljenci I.

Ne bom govorila o prepotenih prstih, o lepljivem vratu in problemu skravžljanih las (pramen sprednjih las je štirikratno valovit in šrtleč stran od obraza, poleg tega pa ravno toliko dolg, da ga ne morem spravit za ušeska - argh), bom pa govorila o tistem prisrčnem opravilu, ki na trenutke iz mene izvabi nasmešek ali celo huronski val smeha. Za to skoraj vsakodnevno poskrbi Google Analytics in njegova kategorija Keywords. Torej - priljubljena tema vsesplošnega blogerskega sveta - here I come!

// Tepem se, ker nisem dojela, da se sčasoma vse te besedice, ki so jih uporabili nesrečneži in pomotoma zašli v moje Vesolje, izbrišejo iz statistike. Pa toliko hudomušnih je že bilo (najbolj mi je v glavi ostal pujs Matic - Ha! Kdo je sedaj večji pujs? Jaz ali on??? :P) //

Uporabila bom tisto žilico, ki sem jo podedovala po dedku Aristotlu in približno poskušala sistematizirat tale "gesla".

Živalske:

  • volkodlak - tudi on se včasih izgubi v Vesolju. Ni problema.
  • male živali vietnamski prašiček, skrb za vietnamskega prašička - mnja, tudi meni so obvezno srčkani, ampak nikakor ne kot domača žival (da ne bi po kakšnem čudnem slučaju komu hodilo po glavi, da bi mi ga podaril namesto rojstnodnevne torte)!
  • pussy - to tretiram kot žival, čeprav je v mojem vagislovarju pussy daleč od tega. Ali pa se dejansko obnašam živalsko?:).
  • http://www.noj.cz/ - gnoj in ne noj! :D

Pojmi, ki nekaterim predstavljajo poglavitne življenjske ovire:

  • grda kolena - aha, aha, slutim novo področje telesa, zaradi katerega si bodo pubertetnice obvezno morale rezati žile (opa, se opravičujem za pretiravanje) in nova tržna niša za plastične kirurge!
  • vem da nič ne vem; sokrat vem da nič ne vem; vem da nič ne vem sokrat; vem, da nič ne vem - ne me hecat, tudi jaz to vem!
  • gledam gtv - jap, definitivno tole spada v skupino frustracij (še bolj pa to, da te zaprosijo za nastop v njihovi oddaji - hecam se nooo, še vedno čutim posebno napihnjenost ob tem dejstvu).
  • fobija pred prsti na nogah - hah, za tole vrsto še nisem slišala, ampak menda se fobije rešiš tedaj, ko se soočiš z njo. Veliko sreče! (omg:D)
  • kateri so znaki živčnega zloma - enostavno znoriš I guess...
  • kdaj se stemni - ko ne gre vse po načrtu se mi vedno(!) stemni, ja?
  • izguba nedolžnosti anita - očitno res že živimo v takem svetu, kjer podatke o izgubi nedolžnosti za vsakega posameznika (kdaj, kje, s kom in natančna jakost bolečine) najdeš na guglu.
  • a bright sun shiny day - ubožec:).

Priznam, da mi je tale večer skrajno mučen in se mi ne da ukvarjat s premišljevanjem o kategoriziranju, tako bom naslednje elemente vrgla v eno samo Neopredeljeno kategorijo:

  • horoskop junij 2008, horoskop za junij 2008, analiza horoskopa - danes vam bo na glavo treščila šokantna novica, ki vam jo bo v uho zatulil sodelavec. Tako boste vsi dvojčki doživeli srčni infarkt.
  • briljantina blogspot - en delček se je je razlilo tudi tukaj.
  • komplimenti - so samo lezenje v rit (jim imam pa vseeno sama zelo rada:D).
  • koncentracija, motivacija - moja črpališča so že čisto izčrpana. Še jutriii!
  • misli o soncu - tukaj jih je bolj malo:). Prevladuje tema.
  • oranžen dan - od Tinkare Kovač? Klik.
  • pozdrav soncu, telovadba - danes nisem šla... Vročina in joga - ne gre.
  • pistacija - imam obdobje, ko ne morem živeti brez njih.
  • traparije - se strinjam, tole definitivno sodi v kategorijo Traparij
  • uhani po svetu - aj hev nou ajdija.
  • škatlica za tampone - strašno me je razveselilo to, da nisem edini frik, ki je čutil/čuti potrebo po imetju posebne škatlice za tampone (tako sem kar zreciklirala žajfasto škatlico).
  • žmoht - Katjuša pravi, da je to nekaj smrkljastega. Da boste vedeli!

In moj Top3:
  • marija iz guadalupe - na mojem blogu obstaja samo Maria Guadalupe in ja... Nasplošno je celotno moje življenje telenovela.
  • starejše kosmate bejbe - hah:D Me prav zanimajo ljudje s takim fetišem:).
  • ali se je kakšna bejba pri seksu zjokala; ali se je kakšna bejba pri seksu že zjokala - Po ali pred že... Ampak med??? (najbolj zanimivo je to, da je tole "geslo" Izgubljenca v moje Vesolje privedlo kar 40krat??? Skoraj počaščena sem:P).

Se mi boste smejali, če rečem, da se grem sedaj učit?

3 komentarji:

Katja pravi ...

Ok, izguba nedolžnosti anita zmaga. Drugač so pa hude. Kaj ve folk išče. Vedno znova sem fascinirana. ::))

Evie pravi ...

Joooj, tole si moram tud js omislit. Vedno crkujem od smeha ko blogerke objavljate takšne in drugačne iskalne nize. No, si bo zgleda res treba vzet malce časa in naštimat še statistiko.
Meni pa zmaga revež, ki ve, da nič ne ve. Milijonkrat ;)

Izgubljena. pravi ...

katja - tudi jaz:D Res so zanimive tele poti, kako folk zaide na določen blog:)

evie - čimprej si omisli:P Komaj čakam, da preberem tvoje izvirneže:P